• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Annette79
    mlmeliasson skrev 2014-07-18 10:01:54 följande:

Ja strecket är rosa iallafall vad jag kan se.. Bifogar bild på det.. Ska ta ett nytt om några dagar har jag tänkt. Tror båda testerna var lika känsliga. Står att man kan testa sig från och med dag för beräknad mens. Men problemet är att jag vet inte riktigt när det är. Men plus minus 5 dagar på ett ungefär.

Har köpt ett digitalt clearblue test med veckoindikator så tänkte vänta till på måndag eller något och ta det!

phpZZiex501804.jpg

Jag ser ett till streck!! Tycker det ser positivt ut!
  • mlmeliasson

Jaha nu förstår jag! Testet som visar det svaga strecken, det från aco, läste jag att det mäter från 25. Men hittar dock inte särskilt mycket information om hur mycket det från rfsu mäter men det lilla jag hittade var att det mäter från 50. Så jag får väl vänta några dagar till och se då :)

• lisenlisen
    mlmeliasson skrev 2014-07-18 11:42:51 följande:

Denna bilden syns nog strecket tydligare på :)

Det är ett litet streck där men jag tyckte att de där testerna som du köpt var jättedåliga. Visade ett väldigt svagt streck så jag köpte clearblues (lite dyrare - mycket bättre) och där blev det mycket starkare. 
  • mlmeliasson

Lisenlisen; ja jag har köpt clearblues digitala med veckoindikator så har tänkt vänta till på måndag eller så och testa med det då så får vi se vad testet säger :) spännande, men jobbigt att vänta nästan 3 dagar haha men så är det väl när man vill veta :)

• Malin1992

Någon som vet om det finns medicin för gravida som har krupphosta?

Isf vad ska jag äta för medicin?

• lisenlisen
    mlmeliasson skrev 2014-07-18 12:27:33 följande:

Lisenlisen; ja jag har köpt clearblues digitala med veckoindikator så har tänkt vänta till på måndag eller så och testa med det då så får vi se vad testet säger :) spännande, men jobbigt att vänta nästan 3 dagar haha men så är det väl när man vill veta :)

Jasså! Vad spännande! Lycka till :) 

Har du testat dem tidigare förresten? Jag blev lite förvirrad första gången när den inte anger de veckor man tror - utan den anger typ 1-2 v och då är det 1-2 v sedan befruktningen så då är man i 4:e veckan osv. Bara så du vet inte tror något är galet!
  • mlmeliasson
    lisenlisen skrev 2014-07-18 13:14:04 följande:

Jasså! Vad spännande! Lycka till :) 

Har du testat dem tidigare förresten? Jag blev lite förvirrad första gången när den inte anger de veckor man tror - utan den anger typ 1-2 v och då är det 1-2 v sedan befruktningen så då är man i 4:e veckan osv. Bara så du vet inte tror något är galet!

Nej har inte testat dem tidigare men läste det där du skrev om veckorna så det har jag koll på :) tack
  • fija

Hej! Jag hoppar in här, tog ett test i förmiddags och fick ett plus. Har ett barn sen innan som är 1,5 år. BF omkring den 20 mars! Glad

• Nallebjörnis
    fija skrev 2014-07-18 21:34:09 följande:

Hej! Jag hoppar in här, tog ett test i förmiddags och fick ett plus. Har ett barn sen innan som är 1,5 år. BF omkring den 20 mars!

Välkommen och grattis
    *Michaela Victoria 091216*
Svar på tråden Bf mars 2015