Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Ja d är tarmarna
tar flera mån innan livmodern växer över kanten på bäckenet å man får minibula av bebis ist för poop ![]()
Jag bor i örebro =) du då?
Ålder?
Kul med någon härifrån =)
Hur gammal är du?
1:a barnet?
Jag hoppar in här också även om jag inte riktigt vågar tro på det än. Plussade i måndags och igår, bim -1 och bim. Ganska svaga streck men jag inbillar mig att det övre är aningen starkare, kommer testa igen imorgon för att se. Har två MA bakom mig, därav min försiktighet, i april 2013 och mars-april i år. Det här är tredje cykeln efter skrapningen. Vi väntar vårt första barn. Jag vågar inte lägga till mig på listan än eller gå med i facebook-gruppen, väntar tills jag fått morgondagens resultat, det finns risk för att jag kommer bli en serietestare den här gången. Jag har däremot bokat in ett första besök hos BM nästa torsdag. BF är 24/3. Håll tummarna för att det är tredje gången gillt som gäller.

Jag hoppar in här också även om jag inte riktigt vågar tro på det än. Plussade i måndags och igår, bim -1 och bim. Ganska svaga streck men jag inbillar mig att det övre är aningen starkare, kommer testa igen imorgon för att se. Har två MA bakom mig, därav min försiktighet, i april 2013 och mars-april i år. Det här är tredje cykeln efter skrapningen. Vi väntar vårt första barn. Jag vågar inte lägga till mig på listan än eller gå med i facebook-gruppen, väntar tills jag fått morgondagens resultat, det finns risk för att jag kommer bli en serietestare den här gången. Jag har däremot bokat in ett första besök hos BM nästa torsdag. BF är 24/3. Håll tummarna för att det är tredje gången gillt som gäller.
Nån som vet vart man kan hitta tröja/ t-shirt med storasyster tryck på?:)
Vi tänkte att vi skulle berätta det på det sättet, att vår dotter får ha den på sig:)
Plussade imorse och Bf blir runt 20/3 :) Har en dotter sen innan :)
Jag är 28 år maken 30 år.
Vi har en dotter på 9år och en dotter på 3 år. och nu väntar vi 3e
Du då?
Jag är 25 år.
Det är vårt andra barn. Har en dotter som är drygt 13 månader:)
Du då?:)
Lindgrenmaria
Samma här, dotter sen innan å bf ca 20 mars
Jedsitha
Tycker också övre är starkast ![]()