• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • enbyxaochenboll

Välkomna till alla nya :) det finns redan en hemlig facebookgrupp, lägg till petra högström som vän på fb så lägger hon till er i den

• trytofindme
    enbyxaochenboll skrev 2014-07-19 11:51:01 följande:

Välkomna till alla nya :) det finns redan en hemlig facebookgrupp, lägg till petra högström som vän på fb så lägger hon till er i den

Finns flera petra högström dock...
  • Stjärnhimmeln
    trytofindme skrev 2014-07-19 11:59:05 följande:
    Finns flera petra högström dock...
    Ja finns 4. Ska vara den med kvinnan o barnet på bilden
  • stinaa

Välkommen ni nya tills Facebookgruppen! Som det har skrivits tidigare, lägg till Petra Högström som vän så lägger hon in er i gruppen. Roligt om vi samlas på samma ställe allihopa :)

• Stjärnhimmeln
    skarlsson84 skrev 2014-07-19 16:57:09 följande:

Hittade 4 st petra högström bor hon i skärblacka?

Som de står typ strax ovan här så är det hon m barnet på bilden. alltså en kvinna o ett barn
  • mlmeliasson

Verkar inte som att jag är gravid.. Tog precis det där digitala testet från CB och det stod "inte gravid" .. Typiskt, nu blir man ju helt förtvivlad.. Men vad var då det positiva strecket på testet från aco? Ett spökstreck?

:'(

• lindgrenmaria91
    skarlsson84 skrev 2014-07-19 11:47:11 följande:

Bor du i Kalmar? :) då är det bara 7 mil mellan oss jag bor i högsby:)

Jasså? Jag bodde där för en månad sen typ, flyttade precis till Kalmar :)
  • CathrinK
    mlmeliasson skrev 2014-07-19 19:12:07 följande:

Verkar inte som att jag är gravid.. Tog precis det där digitala testet från CB och det stod "inte gravid" .. Typiskt, nu blir man ju helt förtvivlad.. Men vad var då det positiva strecket på testet från aco? Ett spökstreck?

:'(

När skulle du haft mens?
Svar på tråden Bf mars 2015