Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hej!
Hoppar oxå in här :) Jag är en 30-årig tjej bosatt i Göteborg. Har sambo och en bonusdotter på 3,5 år varann vecka, men första barnet för mig! Jag är i vecka 7 och har börjat blogga anonymt om graviditeten på adressen: www.gravidresan.blogg.se både roligt och terapeutiskt att skriva av sig! Någon mer som bloggar eller kan tipsa om någon tidig gravidblogg? Jag bloggar privat också men det är väl osäkert och tidigt att gå ut med nyheten där... Än så länge vet bara jag och sambon!
Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag råkade använda en emotionell som bara blev frågetecken när jag grattade dig Mumsa, det ser lite illa ut.
Jag testade igen nyss och strecket är lite starkare men nu oroar jag mig för att det inte är tillräckligt så jag tror jag kommer testa igen om två dagar. Trodde aldrig jag skulle bli så här, två förra graviditeterna blev jag åtminstone glad. Första var jag extatisk och inte ett dugg orolig, naivt trodde jag att allt skulle gå bra, och andra blev jag glad men hade i bakhuvudet att det kunde gå fel. Nu törs jag knappt tro på det alls och är orolig, vilket knappast förbättrar läget. Bifogar en bild på två senaste testen, ena är från bim och andra från bim +2. Tycker ni att jag ska våga börjar tro att bebisen därinne kanske är här för att stanna?
Grattis och välkommen Ulricalovisa! :)

Tycker man ser en ökning
Men vänta två tre dar så inte tillfälliga svackor i färgen på nåt test får dig att tappa tron
Hej!
Hoppar oxå in här :) Jag är en 30-årig tjej bosatt i Göteborg. Har sambo och en bonusdotter på 3,5 år varann vecka, men första barnet för mig! Jag är i vecka 7 och har börjat blogga anonymt om graviditeten på adressen: www.gravidresan.blogg.se både roligt och terapeutiskt att skriva av sig! Någon mer som bloggar eller kan tipsa om någon tidig gravidblogg? Jag bloggar privat också men det är väl osäkert och tidigt att gå ut med nyheten där... Än så länge vet bara jag och sambon!
Hej, jag är också medlem i en annan tråd för BF i Mars 2015.
Jag plussade för två veckor sedan så jag är i vecka 7. Det känns så nervöst samtidigt som det känns bra. Det är vårt första barn! Trodde först inte när jag såg att det var två streck så jag gick och köpte två nya och gjorde och då visade även dem två streck.
trytofindme: jag har också tänkt åka på ullared, just bara för att, och köpa de första sakerna.. dock känner jag också att det är alldeles för tidigt men jag kan inte hålla mig! bor också flera flera fleeeeeeeeeeera mil ifrån gbg.
Är det nån som bor i Umeåtrakten? :)
Hej :) hoppar in här också :) plussade idag, ett väldigt starkt plus så var unga tvivel denna gång och bf blir 16 mars om jag räknar rätt. Har en son som är 8 månader som ska få bli storebror om allt går som det ska :)
Frajhaj - jag bor i Umeå :)
När har du bf frajhaj? Vi kanske blir bb kompisar, är också i vecka sju :)
Det fanns plats på mitt BB, sicken tur
Nu gäller d att d går vägen å finns plats även när d är dags, skönt att ha priad plats iaf ![]()
Hoppar in här bor i Småland är 30 år detta är första barnet om allt går bra förra grav. Slutade i utomkvedshavandeskap .på måndag har jag tid för hälsosamtal hos bm och inskrivning 19/8:) bf 11/3-2015