• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • MonDieu

Hello!

Är i V.9 och har just nu bf 1/3 2015 men tror att jag kommer få ett senare datum. Mår också väldigt illa, speciellt morgon och om det är länge sedan jag ätit. Det är så varmt här också så det är svårt att veta vad som beror på graviditeten och vad som beror på värmen.

• jessi84
    Pyret 85 skrev 2014-07-22 19:19:55 följande:

Idag har jag inte mått illa alls vilket känns skönt. Hoppas det blir borta!

Samma här =)

Har kanske mått små illa under 5 dagar men idag inget =)
  • ImseVimseSpindel

Ända symptomen jag har är att jag är kissnödig precis hela tiden. Det va det jobbigaste under förra graviditeten också. Sen blir jag väldigt mer åksjuk också samt svullen.

Förra graviditeten hade jag ömma och större bröst men inget den här gången. Är lite orolig över det men hoppas att det är normalt..har ju hört att ingen graviditet är den andra lik

• Petra 334
    lisenlisen skrev 2014-07-22 14:46:11 följande:
    Fast min vän som bor i Norrköping tackade nej till kub och fick ändå gå på UL i v 12. 
    Kub är egentligen själva blodprovet man gör inför ul:et som faktiskt heter nupp. Så hon tackade nog nej till blodprovet men tog ul:et :)
  • jessi84

Känns som om mina bröst blivit lite större. Sambon tyckte också det igår när vi mös =)

• niobit

Jag har inte heller mycket symptom. Är u vecka 5 så det är ju väääääldigt tidigt. Men känner mig svullen och andfådd. Förra grav kommer jag igår att jag inte kände ett dyft innan vecka sju. Sen va det som att hå in i en vägg av illamående, halsbränna och trötthet.

• Hallon16
    cherrykola skrev 2014-07-22 18:46:30 följande:
    Bor också i Uppsala :)

Mår illa hela tiden och är hungrig hela tiden. Dålig kombination :p
    Vad kul! Vilken barnmorskemottagning har du valt? Jag tänkte ringa i morgon, men har noll koll på vilken jag ska välja :)

Verkligen dålig kombination ;) Jag har helt tappat aptiten och känt en otrolig trötthet hela dagen. Första dagen jag faktiskt känner några grav-symtom. 
  • cherrykola
    Hallon16 skrev 2014-07-22 21:07:12 följande:

Vad kul! Vilken barnmorskemottagning har du valt? Jag tänkte ringa i morgon, men har noll koll på vilken jag ska välja :)

Verkligen dålig kombination ;) Jag har helt tappat aptiten och känt en otrolig trötthet hela dagen. Första dagen jag faktiskt känner några grav-symtom. 

Hjärtat, som liggeri forumgallerian. Gick där förra gången och är jättenöjd :) ska å första besöket imorn
    You're such a puppet on string. You don't get it!
  • Heltanonym
    jessi84 skrev 2014-07-22 07:24:30 följande:

Jasså =)

Är kommande barn beräknade olika tider?

Hur många är ni? Vad gör ni?

Menar du 27:e varje månad?

Känns skumt att bara komma dit och veta att ni är den gruppen =)

Det är den 27 denna månad, det är en grupp från facebook med mammor som fått och ska få 2014, men du är ju beräknad såpass tidigt 2015 så du kan nog följa med ändå ska du se! :) vet ej hur många vi är just nu, och det är bara några som känner varandra utanför Facebookgruppen :)
Svar på tråden Bf mars 2015