Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Plussade idag och är "preliminärt" beräknad till 10/3 -15 om allt går som vi vill, det blir då andra barnet och första blir då 11 månader. Bor i örebro!
Varit lugnt nu på morgonen. Hade dock inte varit vaken så länge då man åt frukost men nu efter frukost har jag börjat må små illa. Kanske är vanligt?
Lite små ont i magen också.
Varit lugnt nu på morgonen. Hade dock inte varit vaken så länge då man åt frukost men nu efter frukost har jag börjat må små illa. Kanske är vanligt?
Lite små ont i magen också.
Har också mått illa efter jag ätit ett par dagar. Men tycker inte att jag har så mkt symtom generellt.
Plussade idag och är "preliminärt" beräknad till 10/3 -15 om allt går som vi vill, det blir då andra barnet och första blir då 11 månader. Bor i örebro!
Godmorgon! Jag hoppar gärna in här :)
Väntar andra barnet i mitten av mars, min första är snart tio månader så det blir tätt mellan dem minst sagt :)
På torsdag har vi läkarbesök och vul, skall bli spännande och se om det är något där :)
Är 33 år och bor i Göteborg
Är ni många som fått vul??
Jag försökte få ett men vart nekad även fast ja förklarade att jag fått missfall innan osv och sen att jag till 100 inte vet hur lång ja är gången.. Jag har fått vul med bägge graviditeterna innan pga blödningar osv denna grav har jag hittills inte blödig något iaf..
Fick till svar att det inte är bra att störa fostret och att de bara finns akut tider.. Hmm
Är ni många som fått vul??
Jag försökte få ett men vart nekad även fast ja förklarade att jag fått missfall innan osv och sen att jag till 100 inte vet hur lång ja är gången.. Jag har fått vul med bägge graviditeterna innan pga blödningar osv denna grav har jag hittills inte blödig något iaf..
Fick till svar att det inte är bra att störa fostret och att de bara finns akut tider.. Hmm
Håller tummarna för att du slipper det. Har också semester från onsdag och tre veckor framåt. Ska skylla på att jag tar penicillin när jag träffar folk. Brukar annars dricka måttligt men med jämna mellanrum - tackar aldrig nej i vanliga fall!