Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Ja det där med att man kör går ju alltid också - dock har inte jag något körkort :) Kan ju säga att jag övningskör, haha! ;)
Aporpå läsk, kom bara att tänka på det, hur är det med socker under graviditeten? Såg att någon BM skrivit att man ska "undvika" det men vad innebär det om man äter "för mycket" (hur jag nu ska mäta det). Kan man få MF, diabetes eller vad är det man riskerar? Jag gillar ju socker :P Men har försökt undvika.
Ja det där med att man kör går ju alltid också - dock har inte jag något körkort :) Kan ju säga att jag övningskör, haha! ;)
Aporpå läsk, kom bara att tänka på det, hur är det med socker under graviditeten? Såg att någon BM skrivit att man ska "undvika" det men vad innebär det om man äter "för mycket" (hur jag nu ska mäta det). Kan man få MF, diabetes eller vad är det man riskerar? Jag gillar ju socker :P Men har försökt undvika.
Hej allesammans,
tänkte hoppa in här då prel. bf är 22/3 enl sista mensen, men 31/3 om man räknar från befruktning (inseminerad).
Om allt går som planerat blir alltså vår son storebror när han är 14 månader :)
Har misstänkt att det tog sig då jag redan är trött, öm i brösten och har molvärk. Plussade i dag på bim -2 :)
Kul med en örebroare =)
Jag bor också i örebro. Väntar vårt 1:a barn.
Ålder?
Välkommen! Oj det blir tätt mellan barnen. Själv kommer jag få en liten sladdis då första fyller 10 i mars nästa år.
Jag är 22 :)