Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hur många är vi som är från Örebro? Tänkte vi kan ju försöka få till en liten träff!?:)
Det är den 27 denna månad, det är en grupp från facebook med mammor som fått och ska få 2014, men du är ju beräknad såpass tidigt 2015 så du kan nog följa med ändå ska du se! :) vet ej hur många vi är just nu, och det är bara några som känner varandra utanför Facebookgruppen :)
Hur många är vi som är från Örebro? Tänkte vi kan ju försöka få till en liten träff!?:)
Hej! Hoppar in här:) beräknad i mars med tredje barnet. Mina andra grav. har jag varit såå trött o mått såå illa, men inget nu. Nu har jag molvärk från o till o så jävla ont i brösten- lite som mjölkstockning-light. Ni som har bokat tid hos Bm- vilken vecka ska ni dit?
Hej! Hoppar in här:) beräknad i mars med tredje barnet. Mina andra grav. har jag varit såå trött o mått såå illa, men inget nu. Nu har jag molvärk från o till o så jävla ont i brösten- lite som mjölkstockning-light. Ni som har bokat tid hos Bm- vilken vecka ska ni dit?
Jag plussade i söndags! v 6 nu, BF 22/3 :)
Har varit lite blandade känslor från min sambo än så länge.. Men det löser sig nog!
Någon annan från Blekinge här kanske? :)