• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Heltanonym
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-23 00:04:40 följande:

Hur många är vi som är från Örebro? Tänkte vi kan ju försöka få till en liten träff!?:)

Jag är från Örebro! :D
  • jessi84
    Heltanonym skrev 2014-07-22 22:21:17 följande:

Det är den 27 denna månad, det är en grupp från facebook med mammor som fått och ska få 2014, men du är ju beräknad såpass tidigt 2015 så du kan nog följa med ändå ska du se! :) vet ej hur många vi är just nu, och det är bara några som känner varandra utanför Facebookgruppen :)

Okej, kan tyvärr inte den 27:e =(

Får se om det blir någe fler tillfällen.
  • jessi84
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-23 00:04:40 följande:

Hur många är vi som är från Örebro? Tänkte vi kan ju försöka få till en liten träff!?:)

Jag är från örebro och ska ha bebis i mars. Du då?
  • Önskaretttredje

Hej! Hoppar in här:) beräknad i mars med tredje barnet. Mina andra grav. har jag varit såå trött o mått såå illa, men inget nu. Nu har jag molvärk från o till o så jävla ont i brösten- lite som mjölkstockning-light. Ni som har bokat tid hos Bm- vilken vecka ska ni dit?

• lisenlisen
    Önskaretttredje skrev 2014-07-23 06:47:43 följande:

Hej! Hoppar in här:) beräknad i mars med tredje barnet. Mina andra grav. har jag varit såå trött o mått såå illa, men inget nu. Nu har jag molvärk från o till o så jävla ont i brösten- lite som mjölkstockning-light. Ni som har bokat tid hos Bm- vilken vecka ska ni dit?

Grattis! Vad kul! Själv är jag beräknad med första barnet i mars. Är supertrött och mår illa på kvällen. Hade den där molvärken förra veckan men den är mycket mindre nu. 

Jag fick en sen tid hos Bm - i vecka 10, alltså om två-tre veckor ungefär. 
  • Pyret 85

Grattis och välkommen hit

Jag ska på hälsosamtal i v.7 (8 enligt sista mensen)
  • RoZ29

Jag är i v7 nu och ringde BM i måndags ska dit 26/9 för inskrivning och då är jag i v.12 sen är det första UL veckan efter det. Va lite dåligt med tider veckan innan med UL så fick skjuta på det tills jag va i v.13 :)
  • RoZ29
    lisenlisen skrev 2014-07-22 08:03:42 följande:
    Grattis! Är också i vecka 7 (6+4) och enligt min beräkningar bör han eller hon komma den 13:e mars. Har UL i vecka 9 (6 aug) - ska bli mycket spännande! Har bara gjort VUL tidigare och det var inte så himla spännande av flera anledningar.

Har du märkt av några symtom ännu? 
    Jag har också (räknat på det själv) bf 13mars.

Jag började få symtom för ett par dagar sen, trött konstant, molande värk i magen och jätteömma bröst plus att dom rackarna har tyvärr blivit större men det är väl bara att förbereda sig för att dom kommer bli mycket större framöver ????

Ny på alla dessa förkortningar men VUL?
  • Pyret 85
    RoZ29 skrev 2014-07-23 07:57:51 följande:
    Jag har också (räknat på det själv) bf 13mars.

Jag började få symtom för ett par dagar sen, trött konstant, molande värk i magen och jätteömma bröst plus att dom rackarna har tyvärr blivit större men det är väl bara att förbereda sig för att dom kommer bli mycket större framöver ????

Ny på alla dessa förkortningar men VUL?
    VUL=vaginalt ultraljud
  • theresepe

Jag plussade i söndags! v 6 nu, BF 22/3 :)

Har varit lite blandade känslor från min sambo än så länge.. Men det löser sig nog!

Någon annan från Blekinge här kanske? :)

Svar på tråden Bf mars 2015