Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Asjak cassandras favorit låt är klappa händerna och idag klappa hon händerna för första gången . Snabbt som tusan tar jag fram mobilen och försöker filma, fick med lite men mest massa trams :-P
Så många som har bebisar som sover så dåligt
tycker så synd om er :-/
Asjak cassandras favorit låt är klappa händerna och idag klappa hon händerna för första gången . Snabbt som tusan tar jag fram mobilen och försöker filma, fick med lite men mest massa trams :-P
Så många som har bebisar som sover så dåligt
tycker så synd om er :-/
Asjak & nica: tänkte åka en sväng till Nova på måndag vid 10-snåret. Någon av er som är sugen på att mötas upp och ta en fika? :)
Kela ohh jätte gärna men vi åker till min mamma imorgon och kommer hem måndag kväll,jag träffas gärna någon annan dag!
Vi hade sånt jobb med nattningen igår, vid 23.35 somnade hon äntligen i vår säng... Vad gör man inte för att få sova.
Idag har vi busat i badhuset så nu sover hon i mitt knä sedan 1,5 timme tillbaka :)
Kela har fullt upp hela nästa vecka tyvärr
Vi får försöka få nån dag då vi kan träffas
Min natt var pest, lillan vaknade hela tiden och så klart så skulle jag jobba lite extra idag.
Hoppas ni alla får en trevlig helg
Nica & Asjak : vad tråkigt men vi får hitta en annan dag när vi kan träffas. Efter att ha varit sjuk i nästan två veckor och nu äntligen är frisk så kan jag lätt säga att jag är socialt understimulerad ha ha ha... Vi ska in och hämta kläder på P o P som jag beställde via deras hemsida, vem vet kanske hittar vi mer ;)
Kela har fullt upp hela nästa vecka tyvärr
Vi får försöka få nån dag då vi kan träffas
Min natt var pest, lillan vaknade hela tiden och så klart så skulle jag jobba lite extra idag.
Hoppas ni alla får en trevlig helg
För tredje kvällen i rad somnade barnet innan kl 21 (ist för 22-23.30), fantastiskt! Och det enda vi gjort är att ta bort tuppluren hon brukar ta vid 18-tiden. Inte sova efter kl 17 gäller här hemma nu, och visst är hon helt slut på kvällen, men det brukar hon vara även om hon sovit vid 18... SÅ himla skönt att ha tid att typ...dricka te och se på dåliga tv-program...på kvällen ;) Var evigheter sedan.
För tredje kvällen i rad somnade barnet innan kl 21 (ist för 22-23.30), fantastiskt! Och det enda vi gjort är att ta bort tuppluren hon brukar ta vid 18-tiden. Inte sova efter kl 17 gäller här hemma nu, och visst är hon helt slut på kvällen, men det brukar hon vara även om hon sovit vid 18... SÅ himla skönt att ha tid att typ...dricka te och se på dåliga tv-program...på kvällen ;) Var evigheter sedan.
Min lilla sover oroligt på nätterna nu efter typ alltid sovit bra på natten
så jobbigt. ..ska dock inte klaga många som har det värre.
Nån som har några bra recept till bebis mat? Kul att prova något nytt