Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Här blir allt tråkigt fort och mamma ska gärna vara med hela tiden överallt, leksaker duger att gnugga tänderna med men annars är hon förälskad i allt som är rött :)
Inatt matade jag inget men hon knorrar och vrider sig o sparkar halva natten så ja inte kan sova.
Vet ni vart man kan kolla efter bebis aktiviteter? Typ baby cafe' mm
Här blir vi också uttråkade fort oavsett om jag sitter med henne eller ej. Bäras omkring i huset är roligare. Så här får jag inte mycket gjort heller förrän hon sover på kvällen eller när pappan är hemma.
Blääää....sitter o sörjer mitt avslutade medlemsskap på SATS :( Men det är inte rimligt att betala nästan 500:- i månaden när jag knappt utnyttjar det! Trodde verkligen att jag skulle ränna omkring med bebisen överallt men så har det inte blivit. Med det sagt så ger jag inte upp med träningen men den behöver bli mer anpassad nu. Så en kompis o jag har anmält oss till Midnattsloppet i september i Malmö och ska nu träna ihop under våren. Lättare att anpassa att han kommer hit när pappan är hemma och så kan vi träna då. Jag är ju dock ingen löpare direkt så det kan ju bli spännande ha ha ha ha...
Här blir allt tråkigt fort och mamma ska gärna vara med hela tiden överallt, leksaker duger att gnugga tänderna med men annars är hon förälskad i allt som är rött :)
Inatt matade jag inget men hon knorrar och vrider sig o sparkar halva natten så ja inte kan sova.
Tack Axo och Kela hittade öppn förskolan så dit ska vi på onsdag och imorgon blir det badhuset igen.
Tänkte köpa träningskort där, Kela usch 500:- är mucket nu när man går hemma
Tack Axo och Kela hittade öppn förskolan så dit ska vi på onsdag och imorgon blir det badhuset igen.
Tänkte köpa träningskort där, Kela usch 500:- är mucket nu när man går hemma
Kela rutor :O hahaha hur ser sådana ut ;)?
Jag gick ner alla kilon inom en månad efter förlossningen så jag hade jätte tur.
Har åtta kilo i trivsel kilo jag borde göra ngt åt... Läs borde :)
Ska iaf sluta med dricka och godis nu och försöka bli nyttigare
Asjak: ha ha ha....borde och borde....vill man inte helhjärtat och trivs med sig själv så finns det inget man borde i mina ögon :) Träning är inte för alla helt enkelt. Man måste prioritera det man tycker är viktigt och roligt!
Jag har typ 5 kg från graviditeten kvar men min kropp har helt förändrats sen jag blev gravid så det ska bli spännande att se om jag kan få tillbaka min forna form ;) Mycket handlar ju om rätt mat också och det är lättare sagt än gjort när man går hemma och är uttråkad ;)
Heja oss för att vi försöker i alla fall :D

Amalian - ungefär så ser våra rutiner ut , dock annan mat och har slutat amma nu då de varit en del med jobb nu över helgen och massa annat.
Får sitta och vakta henne hela tiden då hon ska klättra på allt, blir tokig. Igår slog hon sig över munnen och jag börja nästan gråta för jag kände mig som en dålig mamma som inte kunde förhindra de.
Fick beställt en stol nu när de var rea en besafe izi kid x3.
Vad tycker era bebisar om att leka med? Dottern rör typ inte sina leksaker allt annat är mycket roligar :-P
"Pratar" era bevisar mycket?