mirri83 skrev 2014-07-15 12:37:36 följande:
Han har haft glasögon sen han va typ 13... Nu var det ju inte glasögonen jag fastnade för, utan hela honom.
Men om vi bortser från vad jag tycker om min man, så rätt glasögon på rätt person kan göra vem som helst mer attraktiv... Så ser jag det iaf.
Nyfiken gul skrev 2014-07-15 12:42:00 följande:
håller inte med dig alls
däremot kan jag tycka att Passionflower är inne på något viktigt.
känner man sig inte bekväm i glasögon utan kanske snarare gömmer sig bakom dom, skäms för sina glasögon, känner sig ful i dom , har ett par glasögon som sitter illa och är omoderna så blir ju effekten att det blir oatraktivt.
Men en man som använder glasögonen som accessoar på rätt sätt, inte skäms för dom och bär dom med självklarhet. DET är attraktivt.
Prins Daniel är ett lysande exempel på hur ett par glasögon ska bäras. Med stil och finess och blir då väldigt attraktiv.
Överraskande att höra så pass många som tycker tvärtom :)
Men @Nyfiken gul: Prins Daniel har en fördel som spelar in: Han är kändis, högstatusperson. Vilket direkt gör att han upplevs mer attraktiv.
Visa en bild på prins Daniel för personer som inte vet vem han är, kommer de tycka han är lika snygg när de inte vet om att han är prins?