• Borkason

Män i glasögon

Detta kunde först ha blivit en "Är killar med glasögon snygga?"-fråga.

Men jag ska vara lite burdus och påstå att ett par glasögon på näsan sänker attraktionsvärdet hos män. Tyvärr. Vår skönhetskultur innehåller ju inte glasögon som attribut. 

Vad säger ni, kvinnor och män med glasögon?

• Svar på tråden Män i glasögon
  • Efraim Barkbit
    taquine skrev 2014-07-21 13:21:31 följande:

Jag med , så hett

Hoppla :-P
    Anonym (Lill) skrev 2014-07-21 13:42:10 följande:

eller hur?:) lång man med kulturglasögon...mmm;)

Lite smicker kommer man långt med
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • missan75
    Borkason skrev 2014-07-15 12:15:27 följande:

Detta kunde först ha blivit en "Är killar med glasögon snygga?"-fråga.

Men jag ska vara lite burdus och påstå att ett par glasögon på näsan sänker attraktionsvärdet hos män. Tyvärr. Vår skönhetskultur innehåller ju inte glasögon som attribut. 

Vad säger ni, kvinnor och män med glasögon?

Män, och kvinnor kan absolut vara snygga i glasögon.
  • sandlilja

]Anonym (Alceste) skrev 2014-07-21 11:29:57 följande:Men, vet du, alla går vi ju inte runt och tänker på vårt utseende hela dagarna. Skiter fullständigt i om brudar tycker jag är mer eller mindre attraktiv i glasögon.

Men jag förstår att yngre killar har sådana nojor.[/quote]

Nä det hoppas jag att du inte gör. Men det finns en ts som ställde en fråga och jag svarar ts vad jag tycker. Inget jag lägger större vikt vid ( och troligen inte ts viktigaste fråga i livet heller) men en åsikt kan jag ha ändå. Jag tycker inte att utseende öht är särskilt viktigt men nog kan jag se att jag tycker nån ser bra ut.

• mr me
    HäckHäxan skrev 2014-07-21 12:56:01 följande:
    Ja men just det för den dagen kommer ju för alla män med glasögon.... Eller inte....

Varför skall jag eller någon kvinna alls intressera sig för män som är ointresserade av kvinnor när det finns män som är intresserade istället
    Jag vet inte. Kanske för att männen med glasögon ser mer harmlösa ut de dagar de har glasögon och tilltal, eller all form av social interaktion, i de fallen inte får er som kvinnor att känna er lika "jagade".

Det var en tanke bara.
  • Fru Darcy

Ett par snygga glasögon på en välklädd och proper man är väldigt hett! En läcker detalj helt enkelt.

• Anonym (Lill)
    ErnstHugo skrev 2014-07-21 14:32:16 följande:

Hoppla :-PLite smicker kommer man långt med

Ja men jag tycker ofta att män med glasögon ser intelligenta ut och som om de uppskattar att konversera, se och lyssna på den de har framför sig. Och DET är oerhört attraktivt! ;)
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Lill) skrev 2014-07-21 20:15:52 följande:

Ja men jag tycker ofta att män med glasögon ser intelligenta ut och som om de uppskattar att konversera, se och lyssna på den de har framför sig. Och DET är oerhört attraktivt! ;)

Förstår din utgångspunkt fokus på och från den man pratar med är hett.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Lill)
    ErnstHugo skrev 2014-07-21 20:34:08 följande:

Förstår din utgångspunkt fokus på och från den man pratar med är hett.

Precis.. Visserligen med eller utan glasögon :) och utseendet spelar ju då egentligen inte så stor roll men nu var det ju en utseendfråga från början så..;)
  • Mr Mäster

Jag är en glasögon bärare! Har föräldrar med sjötomt (liten sjö, så gott om utrymme för naken bad när dom är på semester då jag har en badplats för mig själv) Och det är ju så klart bara jag där, när det är naket :P

Men det är många av grann fruarna som gärna skyndar sig ner och doppar sig topless/nakna när jag skall bada (dom har ju såklart egen badplats och badar ju inte med mig, men en 20-40 meter ifrån)
    Men när den "äckliga" lilla glasögon ormen som ja själv är badar lite så kommer grann fruarna som på beställning! Och jag är bara en vanlig tråkig kille i övre 20års åldern, 1,90cm 80kg, inga muskler mer än dom som sitter naturligt på mig!

So dont fear my sight impaired brothers! Your still sexy whatever this delusional TS says :)

Peace out <3

• Anonym (snyggt)

TS, jag är tvärtom. Tycker det är sexigt med glasögon och när jag tänker efter så har jag bara varit tillsammans med killar som haft glasögon. Jag tycker det ser så seriöst ut, vilket tänder mig.

• Anonym (snyggt)

TS, jag är tvärtom. Tycker det är sexigt med glasögon och när jag tänker efter så har jag bara varit tillsammans med killar som haft glasögon. Jag tycker det ser så seriöst ut, vilket tänder mig.

Svar på tråden Män i glasögon