• Borkason

Män i glasögon

Detta kunde först ha blivit en "Är killar med glasögon snygga?"-fråga.

Men jag ska vara lite burdus och påstå att ett par glasögon på näsan sänker attraktionsvärdet hos män. Tyvärr. Vår skönhetskultur innehåller ju inte glasögon som attribut. 

Vad säger ni, kvinnor och män med glasögon?

• Svar på tråden Män i glasögon
  • HäckHäxan
    Anonym (Vilda) skrev 2014-07-15 14:49:28 följande:
    Håller med om att "milt nördiga" män kan vara supersnygga! Själv klär jag mig så pass trendigt och coolt att jag nästan måste använda glasögon för att skapa kontraster till den övriga klädseln. Kommer inte undan med att strutta runt i både högklackat, metallicfärger och skrikiga färger på nagellacket i mitt jobb om jag inte sätter på nig ett par glasögon också. Det ser för partiaktiviteter ut annars.
    Ja glasögon kan verkligen runda av saker. Ganska häftigt ändå.

Mina kan inte runda av något och de passar inte till något i min garderob tror jag möjligen ett lila linne. De är nämligen ljus lila och mild dame Edna varning. Vet fortfarande inte rolig hur jag tänkte där, måste ha varit en obstinat dag eller så tyckte jag alla svarta bågar var så tråkiga och jag älskar färg.
  • Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 16:00:44 följande:

Schysst! Skall jag behålla glasögonen på, eller är det säkrast att jag tar av mig dem?

Det är frivilligt . För min del är det ok .
  • Anonym (snyggt!)

En man i passande glasögon är urläckert!

Danny Saucedo är bara ett exempel på en man som är snyggare i glasögon än utan Drömmer

• Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 15:42:03 följande:

Jorå, skorna är skitsnygga. Tills man tar på sig glasögonen, vill säga.

Vet många män som hatar Ernst för deras Fruar älskar honom . Så på mitt jobb retas det om honom om någon är sur .
  • Maiaflickan
    Borkason skrev 2014-07-15 12:15:27 följande:

Detta kunde först ha blivit en "Är killar med glasögon snygga?"-fråga.

Men jag ska vara lite burdus och påstå att ett par glasögon på näsan sänker attraktionsvärdet hos män. Tyvärr. Vår skönhetskultur innehåller ju inte glasögon som attribut. 

Vad säger ni, kvinnor och män med glasögon?

Jag säger: nej.

Attraktionsvärdet sänks inte pga glasögon, varken hos män eller kvinnor. Detta under förutsättning att glasögonbäraren har ett par som matchar personlig stil och personlighet.

Faktum är, att en man - eller kvinna - i rätt par glasögon, är enormt attraktivt i mina ögon. (!)

Allt gott! Hjärta
  • Anonym (.)

Attraktionsvärdet varken höjs eller sänks med glasögon.
    Snygga män med glasögon är lika snygga, fula män med glasögon lika fula.

• Celines Essence

Nej. Attraktionsvärdet sänks absolut inte av glasögon.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Sarakechi

Män i glasögon är snyggt!

• Fiorenza

Om det är en glasögonmodell som passar honom, absolut! Min man har glasögon, ett par rektangulära, ganska kraftiga och mörka bågar och han är skitsnygg i dem. Det är han i och för sig utan också, han använder dem rätt sällan, men med dem på blir det liksom:

• Anonym (Jao)

När jag var yngre, är 47 idag, tyckte jag inte om killar med glasögon. Nu tycker jag det är sexigt med brillor.

Svar på tråden Män i glasögon