BF 2015 - Uppsala
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Välkommen hit casandra!
Om du lägger till tråden i favoriter så följer du tråden.
Varför var du missnöjd med hjärtat? Jag gick oxå där förra gången och tyckte det var varken bra el dåligt. Har skrivit in mig där igen men funderar på att bara ta det närmsta som är Årsta. Har inte varit på inskrivning än!
Någon som vet något mvc i Uppsala som erbjuder vul? Verkar vara ganska vanligt i övriga landet men har inte hört att det finns här!!! Skulle ju vara så skönt att se detdär lilla hjärtat slå â¤
På carolinamottagningen kan man göra vul för 300kr. Jag gjorde ett i början på v. 13 för att kunna andas ut. Helt klart värt varandra krona och läkaren (manlig) var superproffsig. Kan rekommenderas!
Välkommen hit casandra!
Om du lägger till tråden i favoriter så följer du tråden.
Varför var du missnöjd med hjärtat? Jag gick oxå där förra gången och tyckte det var varken bra el dåligt. Har skrivit in mig där igen men funderar på att bara ta det närmsta som är Årsta. Har inte varit på inskrivning än!
Jag väntar andra barnet i mars! Då kommer min dotter vara knappt två år. Jag är 31 år.
Vad roligt att du oxå går på hjärtat!
Hur gammal är du? Hade du barn sen tidigare?
Vi bor ca 2 mil från stan mot gysinge vi bor i hus!
Tussludd: ringde du bara dit å boka tid? Eller brukar du gå där? Vet att för några år sedan gjorde dom endast vul om man brukade gå dit och inte på nya patienter!
Tussludd: ringde du bara dit å boka tid? Eller brukar du gå där? Vet att för några år sedan gjorde dom endast vul om man brukade gå dit och inte på nya patienter!
Å va bra då ska jag ringa i morgon. Hur snabbt fick du tid?
Å va bra då ska jag ringa i morgon. Hur snabbt fick du tid?