• tattines

BF 2015 - Uppsala

Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!

• Svar på tråden BF 2015 - Uppsala
  • tattines

Hej!

Min son blev två i juli :)

Jag är väldigt trött, smått illamående till och från men annars mår jag bra. Hade knappt några symtom med sonen heller, skönt att slippa extremt illamående som många får. Börjar känna mig jättestor, magen växer så det knakar.

Vokalissan skrev 2014-08-12 21:07:01 följande:

Hej! 

Jag har BF typ 5/4 så det är väldigt tidigt ännu! Bor strax utanför Uppsala! 

Har en dotter sedan innan som nyss fyllt två år. Förra gången gick jag på Hjärtat så valet var enkelt att ringa dit denna gång också!

Mår ni bra då?

• Mammatillliam12

Hej! Bor 1,5 mil utanför Uppsala har bf 10/2 har en son sedan innan som fyller 2 i september jag är ung ( 91.a ) någon mer som är ung? Vi hår oxå på hjärtat och gjorde de med sonen oxå! Har Emilia som barnmorska och har RUL 19/2.

• tattines

En till, vad roligt! :) Dock är jag gammal tant på 27 ^^

Kul med fler med barn i samma ålder. Går de på förskola? Leon är hemma med mig hela dagarna, skulle behöva träffa andra i samma ålder.

Mammatillliam12 skrev 2014-08-13 23:44:51 följande:

Hej! Bor 1,5 mil utanför Uppsala har bf 10/2 har en son sedan innan som fyller 2 i september jag är ung ( 91.a ) någon mer som är ung? Vi hår oxå på hjärtat och gjorde de med sonen oxå! Har Emilia som barnmorska och har RUL 19/2.

• Mammatillliam12

Vad kul :) . Liam går hos dagmamma :)

Nån mer som går på hjärtat?

tattines skrev 2014-08-14 00:01:29 följande:

En till, vad roligt! :) Dock är jag gammal tant på 27 ^^

Kul med fler med barn i samma ålder. Går de på förskola? Leon är hemma med mig hela dagarna, skulle behöva träffa andra i samma ålder.

• Linaslus

Får man hoppa med här? Är dock en hel del efter er.. har prel bf 20 April och precis fått ett +. Är 30år och har sedan innan Leon som är 5år och Tilda som är 3år. 

• cherrykola

Hej

Jag skulle också vilja vara med i en Uppsala-tråd :)

Har bf 7/3 och har en son som fyller 2 i oktober. Går på hjärtat och har Anita som barnmorska :)

Min Vincent började fsk förra terminen men har varit hemma med oss sen början av juni och ska mjukstarta imorn :)

You're such a puppet on string. You don't get it!
  • Mammatillliam12

Hej :) vad roligt att du oxå går på hjärtat :) . Jag har en son som fyller 2 i september och har bf 10/2 jag har Emilia på hjärtat. Vill du kan du väl skriva på fb till mig jag heter Emma blomster har en bild på mig själv i en solnedgång jag står i vattnet..

cherrykola skrev 2014-08-24 13:10:04 följande:

Hej

Jag skulle också vilja vara med i en Uppsala-tråd :)

Har bf 7/3 och har en son som fyller 2 i oktober. Går på hjärtat och har Anita som barnmorska :)

Min Vincent började fsk förra terminen men har varit hemma med oss sen början av juni och ska mjukstarta imorn :)

• semlan24

Jag har precis bytt till hjärtat, fick Helena, tror hon är chef på stället.. :) verkar superbra där! Ska ni gå några kurser?? Själv är jag 25 & bor i bortre Luthagen kan man säga ;) ni som bor utanför stan, har ni villa eller lägenhet?

• cherrykola
    semlan24 skrev 2014-08-26 14:53:15 följande:

Jag har precis bytt till hjärtat, fick Helena, tror hon är chef på stället.. :) verkar superbra där! Ska ni gå några kurser?? Själv är jag 25 & bor i bortre Luthagen kan man säga ;) ni som bor utanför stan, har ni villa eller lägenhet?

Bor också där. Luthagen/Stabby

Kommer gå på kropp och hälsa-träffen och vänta barn igen-träff
    You're such a puppet on string. You don't get it!
Svar på tråden BF 2015 - Uppsala