BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har bim 31/10
Är på dag 10 efter insemination och 12 dagar efter otriville sprutan och fortfarande plus på gravtest. Vet att den kan ge falskt positivt upp till 10 dagar så vet inte vad jag ska tror. Kan vara rester kvar men hoppet finns. Testade igår morse och trodde att det skulle vara negativt men det var svagt positivt. Imorse var det samma styrka som igår. Skulle inte ha testat för nu är det jobbigt men samtidigt så vill jag veta hur kroppen reagerar på otriville om det inte skulle funka denna gång.
Jag har bim 31/10
Är på dag 10 efter insemination och 12 dagar efter otriville sprutan och fortfarande plus på gravtest. Vet att den kan ge falskt positivt upp till 10 dagar så vet inte vad jag ska tror. Kan vara rester kvar men hoppet finns. Testade igår morse och trodde att det skulle vara negativt men det var svagt positivt. Imorse var det samma styrka som igår. Skulle inte ha testat för nu är det jobbigt men samtidigt så vill jag veta hur kroppen reagerar på otriville om det inte skulle funka denna gång.
tack för alla grattis! =)
Fick tid för VUL imorgon kl 10:45.
Får hoppas på att dom inte ser något, isf är det en ny graviditet eftersom jag är i vecka 4+3 imorgon då bara. Eller hur lite ser man i den veckan? knappt någon hinnsäck lr vad de heter va? hehe
tack för alla grattis! =)
Fick tid för VUL imorgon kl 10:45.
Får hoppas på att dom inte ser något, isf är det en ny graviditet eftersom jag är i vecka 4+3 imorgon då bara. Eller hur lite ser man i den veckan? knappt någon hinnsäck lr vad de heter va? hehe
Kan ni ändra mig i listan O skriva bim 28 nov 18 försöket 1 försöket efter MF. Skulle kännas bättre.
Ni får inte döma mig nu men när ja börja blöda så ringde ja vårdguiden etc. Hursomhelst så läste jag att får man missfall när man är i ivf kö måste man stå i kö 3 år igen så ja mejla de att Ja inbilla mig 2 streck att ett bara va spök streck O de digitala dagen efter va neg. Ja klarar inte Vånta i 3 år på ivf O inte ha en backup plan.
Tror inte de ngn idé. Kom ut en väldigt stor klump idag i nån slags påse. O blöder mer O tempen har gått ner.
Ni som haft missfall hur blev er cykel efter? Kommer äl som vanligt?
Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag!
Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D
Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet.

Tror inte de ngn idé. Kom ut en väldigt stor klump idag i nån slags påse. O blöder mer O tempen har gått ner.
Ni som haft missfall hur blev er cykel efter? Kommer äl som vanligt?