BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3
Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3
När hade du äl? Sen första blödningen. Minns att du la upp test
Blev inte klokare av dagens vul. Hon såg rester av graviditeten som varit, ingen ny...vad hon såg iaf.
Gjorde urin och blodprov, graviditetstestet visade ett klart tydligt rosa +! Så hon sa "ja, du är definitivt gravid iaf"
I onsdags förra veckan på återbesöket efter aborten så var testet så svagt att hon skrev neg.
Ska tillbaka imorgon och fredag och göra ett till blodprov... Mäta hcg, se vilket håll det går åt. Går det neråt så blir det skrapning nästa vecka.
Men eftersom graviditetstestena blir starkare så borde de väl vara en väldigt ny graviditet?
Alltså finns det något drygare än att bara gå och vänta på mensen? Ska den komma så kan den väl bara dra gång med dunder och brak så man har det överstökat sen.. Trodde att den kom nyss men det var bara en rejäl flytning (ursäkta infon). Usch, är riktigt bitter idag känner jag. Dels pga väntan på mens och dels pga jag har fått ett riktigt skitschema på jobbet inför november och har en chef som inte har lyssnat ett dugg.. Var bara tvungen att ventilera mig lite..
Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.
Jag tänkte idag, att jag har en förpackning Pergotime (enkel kur) som jag inte kommer att använda.
I morgon är det inskrivning för kejsarsnitt och på måndag kejsarsnitt för våra tvillingar.
Jag vet mycket väl att man inte får sälja receptbelagda läkemedel, men jag tänkte att någon av er kanske har regelbundna ul vid äl och kan kolla så ni inte producerar för många ägg på Pergo.
Om någon av er vill ha dem så säg till, så skickar jag!
14 gången nu gjord, mensen snart över igen... Skit dagar har det varit nu när man inser att man snart försökt i 1,5 år. Blir så ledsen o kram till er som försökt längre. Omprov på min sköldkörtel sks göras på fredag då den låg på gränsen till normal. Hoppas det är ENDA felet....
14 gången nu gjord, mensen snart över igen... Skit dagar har det varit nu när man inser att man snart försökt i 1,5 år. Blir så ledsen o kram till er som försökt längre. Omprov på min sköldkörtel sks göras på fredag då den låg på gränsen till normal. Hoppas det är ENDA felet....
Mitt värde för sköldkörteln har legat över 3 fram till månaden innan jag blev gravid då jag fick högre dos i sänkte värdet till 0.08 o huxflux så blev det en liten .
Vid mitt MA så var värdet på runt 5 så tror verkligen det var anledningen till att den lille inte ville stanna.