BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Får jag fråga varför du inte slutar röka nu?
Jag tycker du ska ge dig fan på att sluta nu istället. För är det svårt nu kommer det vara svårt även då, oavsett om du har någon annan än dig själv att sluta för. Och jag säger detta för att jag själv varit rökare och slutade för tre månader sen. När man väl tänker efter är det faktiskt inte värt att röka "fram tills plus".
Det får du göra :)
och svaret är för att jag har provat sluta förut, men det går inte. eller går gör det väl om jag ger mig fan på det men jag har helt enkelt inte orkat ta tag i det ordentligt. Och ett plus skulle göra att jag gör det för nån annans skull och inte min egen och då tänker jag att det blir lättare.
Men skulle jag märka att jag har svårt att bli gravid kommer jag sluta innan plus. Men tänker ge det några månader först.
Hoppas jag inte lät otrevlig, var inte menat så :)
Jag tycker du ska ge dig fan på att sluta nu istället. För är det svårt nu kommer det vara svårt även då, oavsett om du har någon annan än dig själv att sluta för. Och jag säger detta för att jag själv varit rökare och slutade för tre månader sen. När man väl tänker efter är det faktiskt inte värt att röka "fram tills plus".
Hej alla, svamlande, långt inlägg, måste bara få "tänka högt" lite här hos er...BIM idag, men varken mens eller plus. Testade på normalt test, 25-nånting-test i morse.
Sedan i torsdags har jag sanslöst ont i brösten, främst bröstvårtorna, (kom även nån droppe ur dem när jag tryckte lätt), molvärk mest hela tiden, trött som en gris, humöret pendlar....men sen har jag även - äckelvarning- haft lätt ljusrosa/aprikosa spottings sedan i lördags, mest när jag torkar mig, ytterst sällan i övrigt.
I vanliga fall brukar jag få spottings några dagar innan mens, fast då "jämnare", för att nästan upphöra dagen innan mens, nu är det som den dagen innan, fast i 3 dagar drygt. Ingen mensvärk heller, bara molvärk som är väldigt lokal precis ovanför "venusberget" eller vad det nu kallas.
Hade sex varje dag mellan 14-23 aug, ägglossning ca 17 (äggvita), så har nog inte missat den, men fattar inte vad som händer i min kropp...
Låghormonare var jag inte för 14 år sedan, då jag plussade med dottern 5-6 dagar innan BIM, kan man bli låghormonare?
Eller så är bara mensjäveln sen på ren jävelskap? :(
Hoppas jag inte lät otrevlig, var inte menat så :)
Tråkigt att höra om missfallet :(.
Min dotter blev till på första försöket också så man fick sig en liten kalldusch när det inte tog sig på första försöket denna gång. Men det är nog bara nyttigt tror jag. Jag hade annars kanske tagit det lite förgivet.