BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur mår ni som är ca på ÄL+4?
Har förmodligen och förhoppningsvis ägglossning i helgen, gjorde vul idag och det fanns två äggblåsor, en på 11 mm och en på 13 mm. Så om allt blir som jag vill lär jag ju ha BIM runt den 21/9. Har ätit en kur pergotime därför jag var på vul och har koll på ägglossningen. Syskonförsök nr 1 till vår dotter efter vårt missfall i juli.
Har förmodligen och förhoppningsvis ägglossning i helgen, gjorde vul idag och det fanns två äggblåsor, en på 11 mm och en på 13 mm. Så om allt blir som jag vill lär jag ju ha BIM runt den 21/9. Har ätit en kur pergotime därför jag var på vul och har koll på ägglossningen. Syskonförsök nr 1 till vår dotter efter vårt missfall i juli.
BIM i morgon! Lite lite ömma bröst, mensvärk typ konstant sedan ÄL, ökade flytningar nu, vita inte lotion-vita utan mer vit/gråa.
Känns som att tiden står stilla, ingen mens i morgon betyder ju inget, kan lika gärna komma på torsdag eller fredag, och den kan ju bli sen om man stressar, som jag gör!
Vill bara veta nuuu! Men vägrar testa och få ännu ett minus! :/
Bim imorgon och känner ingen antydan till mens. Känner inte mycket antydan till nåt egentligen. Men känner att de kan va en bra grej. Mensen brukar ju kunna göra sig påminn några dagar innan den dyker upp i form av ömmande bröst, humörsvängningar och spottings men inget so far.
Börjar räkna på bf och i vilken vecka jag skulle va i när vi åker på bröllopsresa i nov om det tar sig nu. Har nog redan plussat i huvet tror jag. Vilket är sååå dumt!!
Får se om det blir ett på riktigt imorrn eller om det kommer bli en jäkla stor besvikelse.
En lååång vaken natt att ta sig igenom på jobbet utan blödning sen hem o sova och sen blir det ett test vid ett tiden när jag vaknat. Gahhh!!
Hur går de för er andra som bimmar imorgon?? Vi var ju några stycken. Lycka till!!
BIM i morgon! Lite lite ömma bröst, mensvärk typ konstant sedan ÄL, ökade flytningar nu, vita inte lotion-vita utan mer vit/gråa.
Känns som att tiden står stilla, ingen mens i morgon betyder ju inget, kan lika gärna komma på torsdag eller fredag, och den kan ju bli sen om man stressar, som jag gör!
Vill bara veta nuuu! Men vägrar testa och få ännu ett minus! :/
Nån kan gärna få ändra datum på mig på BIM-listan. Inte heller 14:e försöket resulterade i en bebis :( Mensen är här igen :(
Ny BIM:
30/9, rosali84, 29år, 15:e försöket, 2:a barnet