BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror jag har bim redan imorgon.(ist för 5e)
Sitter med världens mensvärk, brukar aldrig känna av det annars. Öm i svank
Har en stark känsla av att det inte tog sig denna gången. Och varför skulle det? De andra barnen har tagit mellan 4-13 månader. Förvisso utan beräkningar av äl osv. Men ändå....
Usch blev bara så ledsen idag :(
Ingen som kan ge råd om hur jag ska räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)
Jag är på äl+9 idag och känner inget alls. Har lite ont i ländryggen men vet att det bara är träningsvärk från ett av veckans gympass. Ska nog ta ett test idag eller imorrn.
Ingen som kan ge råd om hur jag ska räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)
Jag är på äl+9 idag och känner inget alls. Har lite ont i ländryggen men vet att det bara är träningsvärk från ett av veckans gympass. Ska nog ta ett test idag eller imorrn.
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?
Det låter som om du inte haft någon ÄL :/ i så fall ska du räkna som vanligt
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?