BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hoppar in här jag med.
24 år, 6e försöket,1a barnet
Har BIM runt 20 e ÄL typ den 7e..
Hoppas verkligen det tar sig denna gång
Nej, inte direkt. Första försöket i maj med en kur pergotime, blev gravid direkt men som sagt, tyvärr missfall i juli. Så nu är det första försöket efter missfallet. Blev gravid på första försöket med dottern också så vågar inte hoppas på att det ska ta sig lika snabbt igen....fkrstw
Hej, jag hade bim 31/8 och har fått negativa resultat efter det. Hur ska jag räkna på nästa cykel? Ska jag anta att den är 28 eller ska jag förskjuta den med antalet dagar som jag är sen??
Hoppade in här i "all hast" eftersom jag räknade med att augusti var körd..
BIM om sex dagar och inga tecken förutom lite finnar i ansiktet. Men tror inte det har tagit sig denna månad för vi missade nog ÄL.
Jag har inte heller molvärk, om molvärk ska liknas vid mensvärk. Det är väldigt spänt och känns mer som att området är bedövat. Detta kommer och går, jag la märke till detta svagt på ÄL+9.
Har du haft det sedan ÄL? Jag har inte molvärk utan någon annan konstig känsla. Mer som träningsvärk i tjejmagen och ner mot ljumskarna
Jag har inte heller molvärk, om molvärk ska liknas vid mensvärk. Det är väldigt spänt och känns mer som att området är bedövat. Detta kommer och går, jag la märke till detta svagt på ÄL+9.