BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej!
Tänkte hoppa in här och det vore jättesnällt om någon kan lägga in mig på listan, använder bara mobil och platta så jag misstänker att jag bara skulle röra till den.
31 år, första barnet, första försöket efter MA nummer två
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?
Är på BIM+1 och testade på BIM -1 och igår kväll fortfarande negativt. Var helt säker på att mensen skulle komma igår men idag har jag ingen Pms alls. Känns som att min kropp bara busar med mig eftersom jag tänker för mycket på detta.
En tanke som slog mig är ju om man är en av de som har lågt med hormoner o det är därför man får negativa test; får man mindre hormonella humörsvängningar resten av graviditeten då? Har ganska mycket humörsvängningar vanligtvis :/
Är på BIM+1 och testade på BIM -1 och igår kväll fortfarande negativt. Var helt säker på att mensen skulle komma igår men idag har jag ingen Pms alls. Känns som att min kropp bara busar med mig eftersom jag tänker för mycket på detta.
En tanke som slog mig är ju om man är en av de som har lågt med hormoner o det är därför man får negativa test; får man mindre hormonella humörsvängningar resten av graviditeten då? Har ganska mycket humörsvängningar vanligtvis :/
Jag testade negativt idag (bim eller bim-2) Men man får väl hålla hoppet uppe så länge inte tant röd hälsar på antar jag?
Bebben84 läste att du plussade i V6, hade du testat innan då eller var det då du testade första gången?
Tokigt att de kan vara så olika från gång till gång, och hur mkt allt tänkande kan röra till det i kroppen!
Var på toa när jag vakna och det kom blod på pappret och nu när jag var på toa igen kom de mera blod med små klumpar i. Bara när jag går på toa kommer det blod. Är på bim-4 vet inte vad jag ska tro.
Nå säker blir man väl inte förarens det är bekräftat. :) Tänkte testa fram tills jag får ett resultat av något slag.
Okej, jag tänkte mest bara checka lite, funderade bara att om denna cykel blir, låt oss säga 38 dagar, hur man gör med räknandet.
Är du helt säker på att du inte är gravid då?
Jag hade räknat 28 dagar ändå och haft det som riktlinje att gå efter
Den tanken har faktiskt börjat överge mig lite smått.. Känningar är lite uppsvälld & plufsig.
Hade lite stickningar för ett par dagar sedan i magen/livmodern. Morgontrött. (Kliver annars upp automatiskt 04.15).
Det kan ju som sagt vara så att du är gravid, en del får plus först någon vecka efter BIM. Några känningar?
Tog ett nytt test idag, negativt... Skulle haft mensen senast igår, men men väntar tills helgen om inte mensen dyker upp...
BIM idag! Ingen mens (än) i sikte. Lite ömma bröst, men de är ömma på utsidan/undersidan som de brukar vara innan mens, har "normalt" med flytningar, mensvärk och ett svagt illamående.
Idag känns det som det kan bli mens eller en bebis, kan varken säga det ena eller andra... Tänkte vänta till i alla fall lördag med ett test, om inte mensen kommer dvs...