BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag känner hur det hugger lite i magen och det känns precis som det gjorde då jag väntade mitt första barn innan jag plussade.
Men det kan väl inte visa positivt på gravtest än inte, eller hur?
Tänkte om man kanske skulle testa sig imorgon.
Tack för ditt svar bebbem84 ![]()
Ja du kan absolut ha fått en nidis :)
Jag känner hur det hugger lite i magen och det känns precis som det gjorde då jag väntade mitt första barn innan jag plussade.
Hmm, hård tapp. Hur ska jag tolka det? Första månaden som jag känner på tappen och jämför. Innan ÄL var den mjuk, nu är den hård. Har ni så innan mens?
Jaa ska försöka vänta med att testa.
Får se hur länge jag kan hålla mig
Lite kort om tempen
Såg det var någon som funderade tidigare
Fram tills ägglossningen har kroppen sin vanliga temperatur. Precis när ägget lossnar sänks temperaturen och når den lägsta nivån under en kvinnas cykel. Strax efter höjs temperaturen igen och blir högre än normalt. Ökningen ligger ofta mellan 0.3 till 1 grads höjning. Kroppstemperaturen håller sig hög i ungefär tre dagar för att sedan sjunka långsamt. Om temperaturen inte sjunker och mensen uteblir är du troligtvis gravid.
Ja jag har faktiskt tänkt att om mensen kommer nu så ska jag köpa en bra termometer och börja tempa nästa cykel, kör du mun eller rumpa eller i öra, tips på bra termometer?