BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej alla härliga kvinnor!
BIM på lördag (eller imorgon, är lite osäker). Känns dock som det inte tagit sig, har den här typiska molvärken man har innan den riktiga mensvärken kommer, även smått med finnar. Men men får se om den kommer eller inte, det är ju ändå första försöket. Tycker alla här är så grymt härliga och duktiga som kämpar på <3
Samma för mig idag! Bim på lördag, men kan även vara imorgon...
För mig känns det också som om mensen kommer. Hade lite dov mensvärk igår och idag har det varit värre hela dagen. Kommer i vågor, i ljumskarna och strålar ner i benen. Känns överlag väldigt långt ner som ett tryck. Kan inte minnas att jag brukar ha sån mensvärk innan mensen hoppat igång, utan först när det börjat blöda.
För mig känns det också som om mensen kommer. Hade lite dov mensvärk igår och idag har det varit värre hela dagen. Kommer i vågor, i ljumskarna och strålar ner i benen. Känns överlag väldigt långt ner som ett tryck. Kan inte minnas att jag brukar ha sån mensvärk innan mensen hoppat igång, utan först när det börjat blöda.
Han är rätt lugn i det hela, men jag hör ju besvikelsen. Och den känslan är hans egen och den kan och ska jag inte styra över. Det tar tid helt enkelt, allt handlar om tur när en enda spermie ska nå fram till ägget :)
Min temp funkar extremt bra har jag märkt för att indikera mensen. Sjunker tempen under 37.1 för mig är mens på G. Mitt numera egna och gratis gravtest :)
Har en fråga
När får man nidblödning?
Hade några droppar blod i trosan i eftermiddags
Första ggn jag var gravid fick jag ingen nidblödning
Ingen jag la märke till iaf
Jag har bim den 12 sep, alltså bim-8 idag
Kan det vara nidisen som kom nu?
Åh vill inte tro för mkt
Hoppas någon kan ge mig svar
Jag tempar ca en vecka innan bim och är inte jättehaj på temp för äl osv. Jag vet bara när den indikerar för mens :) började tempa förra året, lite då och då. Men nu har jag gjort den kontinuerligt och sett ett tydligt mönster så nu tänker jag inte slösa på fler gravtest ^^
Haha, vad kul! :D
Min sambo hade väl räknat med att det tar sig 1:a eller 2:a gången så han är lite orolig över att det är något som är galet med han. Men jag förklarade att 80% plussar inom ett halvår så vi har ju fortfarande procenten på vår sida. :)
Har du tempat länge? :) jag har lyckats fynda billiga grav-test (testlagret) på tradera från folk som redan plussat och inte behöver dom. Så nu kan jag testa i princip hur mycket som helst när BIM närmar sig. Haha.
Jag har en vanlig muntemp, inget avancerat här ^^
Andra som tempar kör dock på ordentliga grejer som tar med decimaler eller vad det är..
Ja jag har faktiskt tänkt att om mensen kommer nu så ska jag köpa en bra termometer och börja tempa nästa cykel, kör du mun eller rumpa eller i öra, tips på bra termometer?
Har en fråga
När får man nidblödning?
Hade några droppar blod i trosan i eftermiddags
Första ggn jag var gravid fick jag ingen nidblödning
Ingen jag la märke till iaf
Jag har bim den 12 sep, alltså bim-8 idag
Kan det vara nidisen som kom nu?
Åh vill inte tro för mkt
Hoppas någon kan ge mig svar ![]()