• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 16:17:18 följande:
    Kan försöka! Hade tänkt testa på lördag morgon annars.
    Kör på om det känns bra :)

Har du några symptom?
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-04 16:28:33 följande:
    Kör på om det känns bra :)

Har du några symptom?
    Nja haft som träningsvärk i magen, och haft känslan att jag är gravid men det är nog mer viljan..

Lite ömma bröst, trötthet.
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 16:34:58 följande:
    Nja haft som träningsvärk i magen, och haft känslan att jag är gravid men det är nog mer viljan..

Lite ömma bröst, trötthet.
    Har också träningsvärk i tjejmagen men känner annars inget annat. Mår väldigt bra och känner mig ovanligt glad :). Antar att humörsvängningarna kommer nästa vecks när det är en vecka kvar till mensen.
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-04 17:04:53 följande:
    Har också träningsvärk i tjejmagen men känner annars inget annat. Mår väldigt bra och känner mig ovanligt glad :). Antar att humörsvängningarna kommer nästa vecks när det är en vecka kvar till mensen.
    Okej ????

Inga humörsvängningar här än heller.
  • Pyret 85

Har haft molvärk idag och när vi åt mellis med barnen så kändes det som att mens rann.. gick på toa men ingenting.. hmmm... så hade jag ju dagarna innan jag plussade sist och väntade på mensen men nu har jag ju inte ens haft ÄL?!?

Blir förvirrad.

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-04 18:12:57 följande:

Har haft molvärk idag och när vi åt mellis med barnen så kändes det som att mens rann.. gick på toa men ingenting.. hmmm... så hade jag ju dagarna innan jag plussade sist och väntade på mensen men nu har jag ju inte ens haft ÄL?!?

Blir förvirrad.

Kan du ha missat din ÄL kanske?
  • SecretlyMe

Han är rätt lugn i det hela, men jag hör ju besvikelsen. Och den känslan är hans egen och den kan och ska jag inte styra över. Det tar tid helt enkelt, allt handlar om tur när en enda spermie ska nå fram till ägget :)

Min temp funkar extremt bra har jag märkt för att indikera mensen. Sjunker tempen under 37.1 för mig är mens på G. Mitt numera egna och gratis gravtest :)

NILE90 skrev 2014-09-04 15:47:25 följande:

Jag försöker förklara för sambon att inte ha för stora förhoppningar och ta för givet att jag är gravid varje månad. Självklart ska vi hoppas på det bästa och verkligen hålla tummarna för att det finns något frö där inne, men för mycket tror jag inte blir bra. 

Som tur är har vi fullt upp med dop, kräftskiva*2 och massa husplanering nu hela september. Ska dessutom försöka ta mig ut på några joggingrundor också bara för att få skingra tankarna och få igång träningen ordentligt igen. :) 

CB och Pre-Seed är de två jag läste bra saker om idag, så jag beställde CB från billiga-tester. Har även börjat tempa lite smått, mest för att jag tycker det är intressant och se hur tempen kan ändras beroende på var man är i cykeln. 

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-04 18:15:37 följande:
    Kan du ha missat din ÄL kanske?
    mkt möjligt men tror inte det då jag alltid har väldigt tydliga ÄL-flytningar, plus att jag alltid har ont i brösten mellan ÄL och BIM. nu känns inget alls.
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-04 16:16:20 följande:

Bim imorgon och fick mensvärksliknande stickningar som gick över.. det "kom nåt " och jag trodde det var mens... Genomskinlig flytning bara.

Har det hänt er någon gång?!

Samma för mig idag! Bim på lördag, men kan även vara imorgon...
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 18:51:49 följande:

Han är rätt lugn i det hela, men jag hör ju besvikelsen. Och den känslan är hans egen och den kan och ska jag inte styra över. Det tar tid helt enkelt, allt handlar om tur när en enda spermie ska nå fram till ägget :)

Min temp funkar extremt bra har jag märkt för att indikera mensen. Sjunker tempen under 37.1 för mig är mens på G. Mitt numera egna och gratis gravtest :)

Min sambo hade väl räknat med att det tar sig 1:a eller 2:a gången så han är lite orolig över att det är något som är galet med han. Men jag förklarade att 80% plussar inom ett halvår så vi har ju fortfarande procenten på vår sida. :)

Har du tempat länge? :) jag har lyckats fynda billiga grav-test (testlagret) på tradera från folk som redan plussat och inte behöver dom. Så nu kan jag testa i princip hur mycket som helst när BIM närmar sig. Haha.
Svar på tråden BIM September 2014