BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gjorde ett test nu på morgonen med Apotekets egna och kontroll strecket syndes och efter 1 min syndes ett lodrätt streck som var rosa och var där tills efter ca 4,5 min och efter 5 min borta. Någon som vart med om det förut? Är på bim-2
Ger upp. Har alls menssymptom och test idag bim-10 visar så negativt att det skrattar åt mig. Blivit förkyld också :(
Är så förbannad att jag inte kunnat hålla mig ifrån att testa. Onödiga pengar
Ska tröstäta thaimat till lunch
Gjorde ett test nu på morgonen med Apotekets egna och kontroll strecket syndes och efter 1 min syndes ett lodrätt streck som var rosa och var där tills efter ca 4,5 min och efter 5 min borta. Någon som vart med om det förut? Är på bim-2
Varning för äckelinlägg!
Hade ju snoraktiga flytningar häromdagen men sen har det inte hänt mer så jag har ju nästan gett upp hoppet om ÄL. Men nu precis när jag var på toa så hade jag äntligen äggviteflytningar så nu håller jag tummarna för att ÄL är på gång. Är ju på dag 25 idag. Får ta ett ÄL-test ikväll när jag kommer hem. Har "mensvärk" idag också.
Väldigt lång cykel denna månaden, jag som i vanliga fall har 28 dagar.
Jag brukar kunna bekräfta att ÄL har varit med hjälp av tappen. Har aldrig räknat fel efter att jag började med det.
Det kan tyvärr ha varit ett "vandringsstreck" :(
Lite kort om tempen Såg det var någon som funderade tidigare
Fram tills ägglossningen har kroppen sin vanliga temperatur. Precis när ägget lossnar sänks temperaturen och når den lägsta nivån under en kvinnas cykel. Strax efter höjs temperaturen igen och blir högre än normalt. Ökningen ligger ofta mellan 0.3 till 1 grads höjning. Kroppstemperaturen håller sig hög i ungefär tre dagar för att sedan sjunka långsamt. Om temperaturen inte sjunker och mensen uteblir är du troligtvis gravid.
Varning för äckelinlägg!
Hade ju snoraktiga flytningar häromdagen men sen har det inte hänt mer så jag har ju nästan gett upp hoppet om ÄL. Men nu precis när jag var på toa så hade jag äntligen äggviteflytningar så nu håller jag tummarna för att ÄL är på gång. Är ju på dag 25 idag. Får ta ett ÄL-test ikväll när jag kommer hem. Har "mensvärk" idag också.
Väldigt lång cykel denna månaden, jag som i vanliga fall har 28 dagar.
Äl-dax idag! :) sen evig väntan som alla vet :)