• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ronja111
    VioloLaviose skrev 2014-09-05 17:55:42 följande:

Ok äckelfråga..

Hur är era flytningar innan mens? Och ni som har barn sedan innan, märkte ni någon skillnad ?

Min man kände lite på mig igår och min tapp är mjuk och sitter högt. Den sitter alltid högt vid graviditeter , men borde ju synas något på test bim-4.... Har plussat på -4 skitsvagt dock. Men tydligt ...(Uträknat i efterhand )

Varför gör man såhär mot sig själv? Testen är negativa, bara ge upp och gå vidare. Varför kan man inte ?!

Det är hoppet, som gör att vi "plågar" oss så..

Man går in lite småpirrig och gör testet, sedan blir man besviken o deppig..

Därför tycker jag det är så bra att "prata" med folk i samma sits, som förstår hur jobbigt det är!!

Imorn testar jag igen bim -4!

Kram
  • kasovi
    FiiaN skrev 2014-09-05 18:59:33 följande:

Det är precis så jag har också! BIM imorgon. Tempar dock inte... Får se om mensen kommer (hoppas inte ;)) Håller tummarna för dig!

Har läst mig till att det är många som har vattniga flytningar i början och slutet av grav :D

Håller tummar o tår för dig med!

Det kommer så mycket så jag har bytt trosskydd flera gånger idag. Dom luktar inte heller!
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-05 19:36:19 följande:
    Har läst mig till att det är många som har vattniga flytningar i början och slutet av grav :D

Håller tummar o tår för dig med!

Det kommer så mycket så jag har bytt trosskydd flera gånger idag. Dom luktar inte heller!
    Jaså? Vet inte om jag har lika mycket som dig, men får kolla hela tiden för det känns som mensen kommit. Känns dock som jag har mensvärk och som den ska komma när som :/ Inte känt av något annorlunda direkt, förutom konstig smak i munnen och jobbiga humörsvägningar... Men kan väl vara pms säkert.
  • VioloLaviose
    ronja111 skrev 2014-09-05 19:14:31 följande:
    Det är hoppet, som gör att vi "plågar" oss så..

Man går in lite småpirrig och gör testet, sedan blir man besviken o deppig..

Därför tycker jag det är så bra att "prata" med folk i samma sits, som förstår hur jobbigt det är!!

Imorn testar jag igen bim -4!

Kram
    Jo det har du rätt i... Detta är vårt första försök och det tar redan så hårt :/

Är på -3 imorgon, och kommer testa med lm jag känner mig själv rätt .. får hålla tummarna åt varandra :)
  • Stokke

Hej brudar!
    Grattis till er som plussat :)
    Ger er som fått på hälsning av tant röd en kram.
    Jag har bim 7/9 om cykeln är 26 dagar.
    Tänkte testa i morgon bitti.
    Detta är vårt andra riktiga försök.
    Tyvärr fick min monitor spelet och visade hög fertilitet i flera dagar, jag safade och körde även med CB digitala äl test.
    Fick glad gubbe två dagar. Min monitor fortsatte säga hög. Tillslut slutade jag med monitorn, tyckte det var onödigt att losa flera stickor.

Hur går det för er andra? Jag är nyfiken :)

• Pyret 85

jag blir så less... toknegativa ÄL-tester, suck! Inga fler äggviteflytningar heller.... depp-deluxe!

• kasovi
    FiiaN skrev 2014-09-05 19:38:44 följande:

Jaså? Vet inte om jag har lika mycket som dig, men får kolla hela tiden för det känns som mensen kommit. Känns dock som jag har mensvärk och som den ska komma när som :/ Inte känt av något annorlunda direkt, förutom konstig smak i munnen och jobbiga humörsvägningar... Men kan väl vara pms säkert.

Jag har också haft mensvärk till och från sedan igår. Det är fullt normalt om man skulle vara gravid. Men precis som dig så oroar jag mig för att det är mensen varje gång ändå..

Jag har inte känt nån smakförändring eller humörsvängningar som du däremot. Synd att alla är så olika så man inte kan jämföra exakt! Haha :P
  • Pyret 85
    Stokke skrev 2014-09-05 20:08:52 följande:

Pyret 85.
    Hur många dagar har du testat?

Jag började ju inte typ dag 12 som jag brukar eftersom vi bestämde oss ganska sent för att köra på denna månaden iaf.  Men nu har jag testat sen dag 18. Har heller inga tecken på att jag haft ÄL. Inga flytningar som jag brukar ha. Och inga ömma bröst som jag brukar få dagen efter ÄL.
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

ÄL+10 skulle jag säga :). Men är man testgalen så är det kanske svårt att hålla sig dit :)
Svar på tråden BIM September 2014