BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ett 
Där ser man strecket . Men det är säkert spökstreck 
Ledsen idag! Är idag på dag 17 och ingen stegring på ÄL testet än. :( nu har jag bara en sticka kvar. Köpte clearblues digitala. Verkar inte som jag har nån ägglossning. Min cykel är oftast på 28-30 dagar och nu har jag tappat hoppet helt för denna månad
Fått ordentligt med äl-sekret nu (dag 12 i cykeln), vi sexade igår och kommer kunna göra det igen på söndag (bortrest i helgen), hoppas vi inte missar äl!
Åå tack gör ditt svar :) jag testar efter jobbet med det sista testet och får jag ingen glad gubbe då går jag och köper nya. Hoppas verkligen det är så att jag har kort lutealfas. Tack igen för ditt svar.
Jag ser att med min förra graviditet så kom glada gubben på CB på dag 17 när jag tog testet kl.13. Jag hade då en cykel på 28-30 dgr. Men räknade på 30dgr. Så jag har nog en kort lutealfas-kanske du med?
Fast nu läste jag att kort lutealfas inte är så bra. Svårare att bli gravid. Jag blir tokig av att analysera allt detta hela tiden :(
Åå tack gör ditt svar :) jag testar efter jobbet med det sista testet och får jag ingen glad gubbe då går jag och köper nya. Hoppas verkligen det är så att jag har kort lutealfas. Tack igen för ditt svar.
Fotona från imorse. Jag tycker mig se ett streck på cb när jag redigerat (ökat skuggor och kontrast) men är nog bara spök(?)

Ett tillägg bara. Att tempen sjunker till en lägsta nivå när ägget släpper stämmer inte. Eller det kan kanske stämma på vissa, men jag har aldrig upplevt det under alla år jag tempat, utan tempen ligger på sin vanliga temp fram till Äl och när Äl skett stiger den och ligger sedan kvar på den högre nivån.
Fotona från imorse. Jag tycker mig se ett streck på cb när jag redigerat (ökat skuggor och kontrast) men är nog bara spök(?)

Fast nu läste jag att kort lutealfas inte är så bra. Svårare att bli gravid. Jag blir tokig av att analysera allt detta hela tiden :(