BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nej jag tror inte heller jag är det. Positiva test ska ju inte behöva redigeras alls. Ville mest bara visa på mitt framredigerade spök. Är på bim -2 eller -3.
Detta är information från ägglosning.nu och det finns även samma information på många andra tillförlitliga sidor på webben. Men allas kroppar är unika och det kan säkert finnas individuella skillnader
Apropå tempmetoden tänkte jag visa två av mina kurvor. Första är från förra månaden och man ser ganska tydligt temphöjningen efter Äl (även om den var lite smygande här) och sedan ser man när mensen närmar sig att tempen sjunker. 
Andra är från den här månaden, så där vet jag ju ännu inte hur det går
men man ser höjningen efter Äl. Den här månaden körde jag Äl tester också för att få det ännu mer säkerställt när Äl var.
Tänkte det kanske kunde vara intressant att visa hur det ser ut om någon är sugen på att börja tempa

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?
Ledsen idag! Är idag på dag 17 och ingen stegring på ÄL testet än. :( nu har jag bara en sticka kvar. Köpte clearblues digitala. Verkar inte som jag har nån ägglossning. Min cykel är oftast på 28-30 dagar och nu har jag tappat hoppet helt för denna månad
Andra är från den här månaden, så där vet jag ju ännu inte hur det går
men man ser höjningen efter Äl. Den här månaden körde jag Äl tester också för att få det ännu mer säkerställt när Äl var.
Tänkte det kanske kunde vara intressant att visa hur det ser ut om någon är sugen på att börja tempa ![]()

Nej jag tror inte heller jag är det. Positiva test ska ju inte behöva redigeras alls. Ville mest bara visa på mitt framredigerade spök. Är på bim -2 eller -3.
En sak till, tempmetoden visar när Äl varit och då är det redan för sent att göra bebis. Men tempar man flera månader så ser man mönster, vilken dag Äl brukar inträffa och om den varierar mycket. Vet man ungefär när man bör ha Äl så börja testa med Äl stickor lite innan så har man en bra chans att lyckas.
Den här månaden var första gången jag körde med Äl stickor och det stämde överens med tempen.