• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • VioloLaviose

Ok äckelfråga..

Hur är era flytningar innan mens? Och ni som har barn sedan innan, märkte ni någon skillnad ?

Min man kände lite på mig igår och min tapp är mjuk och sitter högt. Den sitter alltid högt vid graviditeter , men borde ju synas något på test bim-4.... Har plussat på -4 skitsvagt dock. Men tydligt ...(Uträknat i efterhand )

Varför gör man såhär mot sig själv? Testen är negativa, bara ge upp och gå vidare. Varför kan man inte ?!

• kasovi

Hejhej! Jag tog mig frieten att hoppa in tidigare men ni har nog missat mig! :)

BIM idag, ingen mens, rikliga och vattniga flytningar. Känns som mensen kommit fast det är bara genomskinligt!

Tempade för en stund sedan. Brukar ligga på 36.4 men nu ligger jag på 37.0! Blir att testa imorgon bitti :)

Jag är 21år, första barnet (sambos andra), första försöket

• Manelma
    VioloLaviose skrev 2014-09-05 17:55:42 följande:

Ok äckelfråga..

Hur är era flytningar innan mens? Och ni som har barn sedan innan, märkte ni någon skillnad ?

Min man kände lite på mig igår och min tapp är mjuk och sitter högt. Den sitter alltid högt vid graviditeter , men borde ju synas något på test bim-4.... Har plussat på -4 skitsvagt dock. Men tydligt ...(Uträknat i efterhand )

Varför gör man såhär mot sig själv? Testen är negativa, bara ge upp och gå vidare. Varför kan man inte ?!

Tyvärr kan man nog inte gå på tappen. Hade förra mån en hög och mjuk tapp, vilket va konstigt för månaderna innan brukar den alltid vara hård och låg men icke ingen lycka förra gången. Jag har denna månad helt skippat allt, tempning, känna på tappen och sexa varannan dag. Tänker ha sex när det känns för det och försöka inte tänka mer på det. Har efter 6 mån nästan blivit tokig av att känna efter hela tiden... man blir så trött varje mån av att det inte skett ngt. 
  • Manelma
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

ÄL + 9 eller ÄL +10 ungf :) 
  • kasovi
    Gummsan skrev 2014-09-05 18:38:48 följande:

Ofta man känner sig ignorerad i den här tråden...

Syftade du på mig nu? Jag menar bara att jag inte fanns på listan, för Milie undrade ju om det kommit nån ny :)
  • VioloLaviose

Nej det är klart...

Men vad tycker ni, tokblankt test imorse, ska kag testa imorgon eller hålla mig till söndag? (Vem försöker jag lura, kommer testa ändå imorgon... Och blir förtvivlad...)

Men hur ofta kan det visa helt blankt fram till bim ? Om man är gravid alltså?

Förlåt om ni tycker jag är jobbig eller störig.. Har ingen annan att prata med

• VioloLaviose
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

Förlåt missat att du frågat.

Jag började alldeles för tidigt, äl+7. Onödigt.

Skulle nog om jag haft disciplinen börjat +11
  • kasovi
    sasa83 skrev 2014-09-05 14:22:25 följande:

En sak jag inte tänkt på är att jag senaste veckan har sur smak i munnen och halsbränna. Inte tänkt på det tidigare. Kan det vara symptom? Har bim på måndag

Halsbränna är rätt vanligt symptom! Jag har också det.
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-05 18:24:59 följande:

Hejhej! Jag tog mig frieten att hoppa in tidigare men ni har nog missat mig! :)

BIM idag, ingen mens, rikliga och vattniga flytningar. Känns som mensen kommit fast det är bara genomskinligt!

Tempade för en stund sedan. Brukar ligga på 36.4 men nu ligger jag på 37.0! Blir att testa imorgon bitti :)

Jag är 21år, första barnet (sambos andra), första försöket

Det är precis så jag har också! BIM imorgon. Tempar dock inte... Får se om mensen kommer (hoppas inte ;)) Håller tummarna för dig!
Svar på tråden BIM September 2014