• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-09-11 05:36:29 följande:

Ne verkar inte vara våran tur denna månaden heller

Fast du har ju 4 dagar till BIM så mkt kan hända än Kram
  • Pyret 85

ÄL+3 idag och fortfarande inte ont i brösten. Vad händer? Jag har ju alltid ont i brösten mellan ÄL och BIM. Alltid. Det är ju så jag vetat innan att mensen är på gång!

• FiiaN

Gud va detta är jobbigt! BIM+5, lite halsbränna och alla dessa bristingar jag fått på brösten, men vill ha något tydligt symtom. Är nervös/stressad konstant av någon anledning, antagligen för att jag inte alls vill få mensen. Kollar nästan varje kvart om det kommit något :/ På lördag blir det till att testa igen (om inte tant röd kommit).

• Pyret 85
    FiiaN skrev 2014-09-11 06:59:02 följande:

Gud va detta är jobbigt! BIM+5, lite halsbränna och alla dessa bristingar jag fått på brösten, men vill ha något tydligt symtom. Är nervös/stressad konstant av någon anledning, antagligen för att jag inte alls vill få mensen. Kollar nästan varje kvart om det kommit något :/ På lördag blir det till att testa igen (om inte tant röd kommit).

Fast ÄL +7 kan vara väldigt tidigt att plussa på. Jag plussade sååååå svagt på ÄL+10 och likadant på ÄL+11. Även på BIM var mitt svagt. Men tog ett digitalt på ÄL+11 och det visade gravid
  • CarlaVeloso

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3

• Beth1
    CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 phpRTedL809740.jpg

Nej det ser så rosa och fint ut så! Stort grattis
  • Carerra
    CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 phpRTedL809740.jpg

Helt klart positivt!!
  • Beth1
    Gummsan skrev 2014-09-11 05:36:29 följande:

Ne verkar inte vara våran tur denna månaden heller smile4.gifphpmI2VPe37209.jpg

Hoppas det blir plus om ett par dagar! Håller tummarna!
  • Beth1
    Pyret 85 skrev 2014-09-11 06:54:56 följande:

ÄL+3 idag och fortfarande inte ont i brösten. Vad händer? Jag har ju alltid ont i brösten mellan ÄL och BIM. Alltid. Det är ju så jag vetat innan att mensen är på gång!

Förhoppningsvis är mensen INTE på gång den här månaden

jag tror jag är på äl +1 idag. Fick pos igår morse men negativt igen på kvällen och när man får negativt har väl ägget släppt eller?
  • Carerra

Godmorgon tjejer och HJÄLP!! Efter 2 dagar med hög fertilitet på monitorn så gick den imorse ner till låg. Jag som var laddad för Max fertilitet nu :( Jag hade massor med ägglossningsflytningar igår och ont i tjejmagen idag så jag är övertygad om att jag haft/har ägglossning. Jag testar ju vid kl 5 på morgonen så kan det vara så att monitorn missat att slå om till max om det inträffade igår på dagen?? Vi hade ialla fall sex igår morse så fet borde finnas en chans. Får köra ikväll igen. Vad tror ni??

Svar på tråden BIM September 2014