BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Tillklaras: då ledsen att ni miste er son.
Ok men då är det kanske "normalt" att det kan ta några månader.
Jag vågar verkligen inte tro på det, eller jag kan inte det :(
Återkommer med nya test imorgon ;)
Du fick ji ett tydligt pos :) så du är ju gravid. ;)
Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?
Kram på er alla <3
Hej, hoppas få hoppa in här
hade äl i fredags troligtvis och bim runt den 27e.. Så är på bim +2. Första försöket och 3e barnet.
Har inte så jättekoll på äl, men hade äl sekret ons -lör.. Dock osäker om de va sekret lr mannens säg på lördagen eftersom vi mös natten fredag till lördag.
Kram på er alla <3
Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)
Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3
Lycka till Bebben84 <3