BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Men åååh.. Mens. Fan!
Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(
Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.
Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?
Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet
STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)

Vad tror ni om detta?
BIM -5, strecket är rosa/lila.
Spök eller vågar man hoppas?
Har ,som de känns som , enorma flytningar.. Precis som om mensen rinner till men de e bara flytningar.. När ja har kissat så e de precis som om pappret är på en isbana å bara glider.. Måste torka mig två ggr för att ta bort flytningarna :/ e detta ett tecken ? ;) ÄL +7 (om man kollar efter min app på 30 Dagar) ;)
Men åååh.. Mens. Fan!
Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(
Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.
Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?
Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet
STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)
Bebben84.. Ja håller med tidigare talare ang din graviditet :) här väntar vi barn och inte missfall ;) man får vara glad :) man får hoppas å drömma :) ja kommer säkert handla en massa å pynta barnrummet å sväva på rosa moln :) men de e OK! Man måste få hoppas :) håll humöret uppe :) vi finns här om du behöver :) vila vila vila :) å lyssna på din kropp :) vet att du har vart gravid innan å kan detta liksom ;) men ville bara säga att vi finna här för dig om du vill klaga eller göra ett glädjerop ;) Kramar ??
Såklart! Tusen tack-jag var lite sur-förvirrad..:/
Kram!:)
8 oktober menar du va? Trist med denna jävla mens :( hoppas de e din månad i oktober :) men stanna kvar här ;)
Såklart! Tusen tack-jag var lite sur-förvirrad..:/
Kram!:)
Det är så svagt att det knappt syns. Men kan inte låta bli att hoppas! (Oredigerad bild) 
Åh vad spännande!!
Jag vet precis vad du menar för känsla:) man bara vet. Helt fantastiskt hur kropp och själ vet innan ett test ens kan påvisa:)håller mina tummar för dig!
Förstår dig :( kommer vara likadan om min dyker upp om en v :( är 99% säker på att ja e gravid.. Har en känsla liksom som man inte kan förklara ;)
Har ,som de känns som , enorma flytningar.. Precis som om mensen rinner till men de e bara flytningar.. När ja har kissat så e de precis som om pappret är på en isbana å bara glider.. Måste torka mig två ggr för att ta bort flytningarna :/ e detta ett tecken ? ;) ÄL +7 (om man kollar efter min app på 30 Dagar) ;)