• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • heyorange
    Millannn skrev 2014-09-14 17:31:57 följande:

Hej tjejer! Är på äl+7 idag och mina symtom är bara lättretlig och gråtmild! Blir jättearg på pojkvännen jättelätt, känner mig otroligt gnällig :( ni andra som har BIM nästa helg, vad har ni för symtom?

Har BIM på torsdag, känner inget! Har känt lite att det drar och spänner i magen men just nu inget alls!
  • heyorange
    Bebben84 skrev 2014-09-14 17:24:03 följande:

Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).

NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.

Kram på er alla <3

Vi hörs lite längre fram! Ha det så bra sålänge! Kram <3
  • blackpeach

Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt??

• heyorange
    tillklaras skrev 2014-09-14 17:25:35 följande:

Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)

Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3

<3
  • heyorange
    blackpeach skrev 2014-09-14 20:05:38 följande:

Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt?? phpqSSCZk84938.jpg

Jag har också varit sjukt svullen en månad, men det blev inget för mig då :( men jag håller tummarna för dig! Men sjukt vad svullen man kan bli! Det är väl tarmarna som flyttar sig lite bla... Tror jag :)
  • Emilix

BIM idag och ingen mens än.

Negativa test i Torsdags och igår.

Men jag tror inte det har tagit sig, är nog bara kroppen som jävlas.

Om jag inte får mens i morron ska jag ta nytt test på Tisdag.

• SecretlyMe

Är det inte för tidigt att bli svullen..?

blackpeach skrev 2014-09-14 20:05:38 följande:

Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt??

• Kissemiss
    SecretlyMe skrev 2014-09-14 20:24:40 följande:

Är det inte för tidigt att bli svullen..?

Jag blev svullen två dagar innan BIM då jag plussade!
  • blackpeach
    heyorange skrev 2014-09-14 20:12:40 följande:
    Jag har också varit sjukt svullen en månad, men det blev inget för mig då :( men jag håller tummarna för dig! Men sjukt vad svullen man kan bli! Det är väl tarmarna som flyttar sig lite bla... Tror jag :)
    haha. ja det ser helt sjukt ut. men det kanske kan bli så ändå. tror inte det blivit ngt den här månaden . men letar såklart symptom ifall att...
  • heyorange
    Kissemiss skrev 2014-09-14 20:28:40 följande:
    Jag blev svullen två dagar innan BIM då jag plussade!
    Ja jag blev också übersvullen några dagar innan bim, jag kunde inte knäppa mina byxor! Sen försvann det när mensen var inom räckhåll... Men jag har ju inga belägg för att det kan bero på något annat såklart ;)
Svar på tråden BIM September 2014