BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej tjejer! Är på äl+7 idag och mina symtom är bara lättretlig och gråtmild! Blir jättearg på pojkvännen jättelätt, känner mig otroligt gnällig :( ni andra som har BIM nästa helg, vad har ni för symtom?
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt?? 
Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)
Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3
Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt?? 
BIM idag och ingen mens än.
Negativa test i Torsdags och igår.
Men jag tror inte det har tagit sig, är nog bara kroppen som jävlas.
Om jag inte får mens i morron ska jag ta nytt test på Tisdag.
Är det inte för tidigt att bli svullen..?
Är det inte för tidigt att bli svullen..?