• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Alvolina
    Det vackraste skrev 2014-09-14 14:31:31 följande:

Syns det tydligare när det torkat? Om du sparat det då ;) Man ska ju inte det men mina pos har alltid blivit tydligare när det torkat än de neg då. Har ni försökt länge? Hoppas för din skull!!

Ja det gör det, men som du säger så bör man ju inte spara:) nu har vi försökt i 13 månader. Ett mf i v.9 i januari. Så jag börjar bli lite desperat^^
  • Helenisen

Jag hakar gärna på nästa månads lista, om nån är snäll och petar in mig där :)
    BIM 3/10, 2:a barnet 2:a (typ) försöket

• Det vackraste
    Så ledsen för din skull. :(

Förstår att du blir orolig. Det är ju inget konstigt alls än men ja jag förstår att du är det.

Gick det snabbt med de andra graviditeterna? Samma pappa? Då du är 35 kan du ju kolla upp dina värden, fsh och amh. Har ingen dator så kan tyvärr inte lägga till dig. Håller tummarna för att kommande äl är er tur!!!
    tillklaras skrev 2014-09-14 12:07:30 följande:

Men åååh.. Mens. Fan!

Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(

Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.

Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?

Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet

STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)

• Det vackraste
    Alvolina skrev 2014-09-14 14:42:57 följande:

Ja det gör det, men som du säger så bör man ju inte spara:) nu har vi försökt i 13 månader. Ett mf i v.9 i januari. Så jag börjar bli lite desperat^^

Men då är det säkert positivt

Så 8.e försöket nu då? Hoppas hoppas hoppas!!
  • Det vackraste

Har nog glömt men grattis nu!

Elsa83 skrev 2014-09-14 14:35:54 följande:

Tack än en gång för alla ni som gratulerat! Men det känns inte på riktigt ännu...

Har inga fler stickor hemma att testa med. Någon av er som testat med ägglossningsstickor? 

• Peeernilla

Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?

• Alvolina
    Peeernilla skrev 2014-09-14 15:14:55 följande:

Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?

Ja jag har. Fick positivt ÄL-test, 10 dagar senare testade jag med gravtest (neg) och ett till ÄL-test av en ren slump (pos). 14 dagar senare efter det testet fick jag mens.
  • Peeernilla
    Alvolina skrev 2014-09-14 15:19:36 följande:

Ja jag har. Fick positivt ÄL-test, 10 dagar senare testade jag med gravtest (neg) och ett till ÄL-test av en ren slump (pos). 14 dagar senare efter det testet fick jag mens.

Så jäkla förvirrande! Har alltid haft mens på dag 28 oavsett vad men inte nu. Men kroppen kan ju bete sig underligt ibland så då antar jag att det bara är att vänta på att mensen ska kika fram så kanske det är ordning på bitarna nästa månad? :) tack för svaret!
  • Elsa83

Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)

Fick ett streck men svagare än kontrollstrecket.

Vad tror ni? Eller ska jag bara strunta i det?

Svar på tråden BIM September 2014