BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Syns det tydligare när det torkat? Om du sparat det då ;) Man ska ju inte det men mina pos har alltid blivit tydligare när det torkat än de neg då. Har ni försökt länge? Hoppas för din skull!!
Jag hakar gärna på nästa månads lista, om nån är snäll och petar in mig där :)
BIM 3/10, 2:a barnet 2:a (typ) försöket
Men åååh.. Mens. Fan!
Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(
Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.
Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?
Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet
STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)
Ja det gör det, men som du säger så bör man ju inte spara:) nu har vi försökt i 13 månader. Ett mf i v.9 i januari. Så jag börjar bli lite desperat^^
Har nog glömt men grattis nu! ![]()
Tack än en gång för alla ni som gratulerat! Men det känns inte på riktigt ännu...
Har inga fler stickor hemma att testa med. Någon av er som testat med ägglossningsstickor?
Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?
Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?
Ja jag har. Fick positivt ÄL-test, 10 dagar senare testade jag med gravtest (neg) och ett till ÄL-test av en ren slump (pos). 14 dagar senare efter det testet fick jag mens.
Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)
Fick ett streck men svagare än kontrollstrecket.
Vad tror ni? Eller ska jag bara strunta i det?
Skulle inte vara otrolig utan orolig :(