BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)
Fick ett streck men svagare än kontrollstrecket.
Vad tror ni? Eller ska jag bara strunta i det?
Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?
Strecket ska väl vara minst lika starkt som kontroll strecket?
Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)
Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?
Tror att det är samma regler som det är för när man testar för ägglossing att båda strecken måste vara lika starka :)
Vill någon ändra mitt BIM till 29/9 då jag fått utslag på ägglossningstest igår och idag, och idag har det mysts :) Är lycklig över att veta att den nu ialla fall finns en chans till plus! Vilken berg och dalbana i känslor det här är :)
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)
Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3
Så ledsen för din skull. :(
Förstår att du blir orolig. Det är ju inget konstigt alls än men ja jag förstår att du är det.
Gick det snabbt med de andra graviditeterna? Samma pappa? Då du är 35 kan du ju kolla upp dina värden, fsh och amh. Har ingen dator så kan tyvärr inte lägga till dig. Håller tummarna för att kommande äl är er tur!!!
Å jag förstår dig men du kommer vara saknad, du sprider alltid sån positiv energi! Hoppas vi får höras igen!
Tack för era svar emmak1 och fiiaa!
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3