• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Vickylee

Fick en liten brun flytning igår på äl+8, det har fortsatt idag, inte mycket men när jag torkar mig efter toabesök i alla fall. Liksom vattniga bruna flytningar (ursäkta...), aldrig haft så tidigare. Hoppas på att det är en nidis! Tänkte försöka hålla mig till äl+11 eller 12 innan jag testar...

• MCLRBL

Vad mycket positivt det trillar in! Så roligt att se, grattis :D

Nått fuffens med kroppen här. Har helt ställt in mig på ett nytt försök nästa månad eftersom det inte blivit nått positivt test ännu. Men mensen kommer ju aldrig.. Antingen är jag låghormonare och därför inte fått nått plus, eller så har min menscykel helt plötsligt ökat som sjutton... BIM + 7 om man räknar när jag "normalt" skulle fått mens eller BIM + 3 om man räknar från att jag skulle få mens lite senare (har haft så långt nån gång innan bara). Testade senast på BIM, toknegativt... Inget som tyder på att mens är på G. Ska jag avvakta med att testa mer eller? Hur skulle ni gjort?

• kasovi
    MCLRBL skrev 2014-09-14 11:04:53 följande:

Vad mycket positivt det trillar in! Så roligt att se, grattis :D

Nått fuffens med kroppen här. Har helt ställt in mig på ett nytt försök nästa månad eftersom det inte blivit nått positivt test ännu. Men mensen kommer ju aldrig.. Antingen är jag låghormonare och därför inte fått nått plus, eller så har min menscykel helt plötsligt ökat som sjutton... BIM + 7 om man räknar när jag "normalt" skulle fått mens eller BIM + 3 om man räknar från att jag skulle få mens lite senare (har haft så långt nån gång innan bara). Testade senast på BIM, toknegativt... Inget som tyder på att mens är på G. Ska jag avvakta med att testa mer eller? Hur skulle ni gjort?

Jag hade BIM förra fredagen och testade negativt. Negativt nu i torsdags också och ingen mens... Tänkte testa senare den här veckan om inte mensen dyker upp! Testar alltså nån gång i veckan om inte mensen dykt upp :)
  • SecretlyMe

När man får positivt ältest så släpper ägget om 12-48h har jag läst. Så när testet blir neg igen har äl varit. När äl varit räknar jag äl+ :)

Charlie40 skrev 2014-09-14 10:31:54 följande:

Hur räknar ni äl? Jag hade ökningen igår/idag på stickorna och tempen hade ökat imorse så känns som äl var igår. Men räknar ni äl+ från när äl-testen är positiva? Då är jag äl+1 idag.

• SecretlyMe

Ja gör det :) hoppas allt står rätt till.

lnzmra skrev 2014-09-14 10:33:59 följande:

Nä, känns lite skumt! Tänkte ringa gyn och kolla bara för att vara säker.

• Wintersagah
    Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:
    Vad tror ni om detta? 
    BIM -5, strecket är rosa/lila. 
    Spök eller vågar man hoppas? 
    Grattis!!! :DD
  • SecretlyMe

Såklart, börja tänka så. Och OM det inte går vägen, så är det för både ditt och embryots bästa, kroppen är fantastisk som sköter det själv.

Men nu ska du försöka njuta, kom ihåg det <3

Bebben84 skrev 2014-09-14 10:37:52 följande:

Men åh, fina fina du <3

Du har så rätt! Jag måste börja tänka så!

• SecretlyMe

Grattis!!!

Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:

Vad tror ni om detta? 

BIM -5, strecket är rosa/lila. 

Spök eller vågar man hoppas? 

• sina86

Grattis till alla nya plus!

Jag är på bim -6 idag och kunde inte hålla mig så jag gjorde ett test imorse. Onödigt kanske då det bara ledde till att jag blev deppig för att det var negativt... Nu väntar jag nog till bim-dagen.

• eagle87

Kan någon lägga till mig... Bim 14 okt.. 27 år första barnet 100 försöket ( 7 försöket) men haft oSkyddat i 11 månader nu.

Svar på tråden BIM September 2014