BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag brukar alltid dagarna innan mens inte ens vilja tänka på sex överhuvdtaget, allra minst ha det men nu har jag verkligen lust! Min pojkvän är väldigt förvånad men glad då förstås ;) ett symtom till antar jag hihi!
Mensvärk Light nu på äl +6. Har bim om 8dgr. Annars är det som vanligt, försöker att inte tänka allt för mkt på graviditet. Men är svårt..
Kan nån ta bort plusset på mig och lägga till mig i bim 11/10? 26 år, 3e barnet 3e försöket. :)
Juste! Kom på en till sak, drömde inatt att jag fick barn, det är väl nånting? :D
Bim -5 och kostigt stickande i livmodern och "träningsvärk" i ländryggen. Annars ingenting....
Bim -5 och kostigt stickande i livmodern och "träningsvärk" i ländryggen. Annars ingenting....
Hoppar in här! BIM 22/9, haft molvärk (haft varje gång mellan ÄL o bim senaste tre månaderna). Förra graviditeten tyckte jag det drog mer från ljumskarna. Känner mig bara uppblåst o spänd nu långt ner över magen. Hoppas så på ett plus! Testade pos på bim -4 förra gången, vilket isf skulle vara på torsdag...
Välkommen nelly88! Jag har BIM 21/9 och denna är min andra sömnlösa natt, hur går det för dig då?
Va sååå sugen att testa nu på morgonen men jag struntade i det för att slippa besvikelsen.