BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Men när fertilitetsläkaren vi träffade förra tisdagen hörde att vi haft sex tre dagar i rad sa han att det är ingen ide. Varannan vore toppen och det hade vi ju i och för sig om man bara räknar Tors, lör och mån. Men men får väl se hur det går. Om vi försöker mer eller lägger av.
Va sååå sugen att testa nu på morgonen men jag struntade i det för att slippa besvikelsen.
Tror att jag äntligen fått ökning på ältest men jag får ägglossningen senare denna gång. Sist var äl på dag 16, tror den kommer på dag 18 nu och då blir min cykel 30 dagar istället för 28 denna gång. Då blir bim 1okt istället. Men jag kan stå kvar med min bim i listan så länge så får vi se :)
Hur går det här inne? Ser några med symtom och två som håller sig lite för att testa.. Jag hejar på er allihopa!
Någon får gärna vara snäll och ta bort mig från BIM-listan. Idag kom mensen som jag trodde. Betyder att ÄL stämde och att vi prickade perfekt. Men det var inte vår tur den här gången heller. :(
Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.
Någon får gärna vara snäll och ta bort mig från BIM-listan. Idag kom mensen som jag trodde. Betyder att ÄL stämde och att vi prickade perfekt. Men det var inte vår tur den här gången heller. :(
Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.
Det gör ont i mig att behöva läsa detta :( stor kram och lycka till.. <3
Nej fy vad tråkigt hoppas ni kommer igen och att de blir plus.
Hör väntar man på äl som ska vara i morgon men äl testen har inte blivit starka nog en:/.
Ni som testat vilken tid på dygnet testar ni er?
Jobbigt detta har försökt i tre år nu:/.
Vad tråkigt att läsa att det inte ville sig för några av er
lyckosparkar er i rumpan!
Jag är på äl+6 och mår precis som vanligt. Förra grav hade jag knasig (läs kass) mage från att det tog sig och säkert fram till v 9-10 så nu sitter jag och känner efter om det inte bubblar lite