• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Hur långt har du till bim då?

Millannn skrev 2014-09-16 08:08:52 följande:

Ja det är nytt för mig! Känner mig även illamående idag.

• mrssol

Tråkigt för er som inte fått plus...! Själv är jag på Bim-5 ca, och känner ingenting, bara trött, det blir nog inget denna gång, men det är klart jag hoppas ändå...

• ÄlskarMina
    flugsvampis skrev 2014-09-16 07:23:32 följande:

Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.

Kramar om!!
    Alvolina skrev 2014-09-16 07:11:01 följande:

Någon får gärna vara snäll och ta bort mig från BIM-listan. Idag kom mensen som jag trodde. Betyder att ÄL stämde och att vi prickade perfekt. Men det var inte vår tur den här gången heller. :(

Förstår att det är frustrerande.. Lycka till nästa månad!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Zora

Ni som använder cb digitala Äl test, kan man fortsätta använda samma om man har stickor kvar sen förra månaden? Eller är testet liksom förbrukat när det gett glad gubbe en gång?

• ÄlskarMina
    Zora skrev 2014-09-16 08:38:42 följande:

Ni som använder cb digitala Äl test, kan man fortsätta använda samma om man har stickor kvar sen förra månaden? Eller är testet liksom förbrukat när det gett glad gubbe en gång?

Den kan du använda en cykel till om du har kvar stickor.
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • SecretlyMe

Ta ett test då :) symtom för graviditet finns ju om hcg finns i urinen.

Millannn skrev 2014-09-16 08:24:24 följande:

5 dagar :)

• Vickylee
    heyorange skrev 2014-09-16 08:00:04 följande:

Japp! Här håller jag mig från att testa. Bim på fredag. Men har en känsla i kroppen som säger MENS.

Hoppas den är punktlig i så fall :)

Spännande! Jag har inte heller testat, är på äl+11 idag. Har haft en lutealfas på 11-12 dagar de senaste månaderna så eventuellt kan bim vara imorgon eller idag istället för på fredag. Har lite rosa/bruna flytningar när jag torkar mig (sen igår kväll) och lite stickningar i livmodern. Ställer dock in mig på att mensen är på gång! Kommer den inte under dagen så testar jag imorgon bitti :)

Håller tummarna för alla härinne!
  • sina86

Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4. 

• NILE90
    sina86 skrev 2014-09-16 09:17:48 följande:

Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4. 

Det är ett plus! :D Grattis
Svar på tråden BIM September 2014