BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur långt har du till bim då?
Ja det är nytt för mig! Känner mig även illamående idag.
Tråkigt för er som inte fått plus...!
Själv är jag på Bim-5 ca, och känner ingenting, bara trött, det blir nog inget denna gång, men det är klart jag hoppas ändå...
5 dagar :)
Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.
Någon får gärna vara snäll och ta bort mig från BIM-listan. Idag kom mensen som jag trodde. Betyder att ÄL stämde och att vi prickade perfekt. Men det var inte vår tur den här gången heller. :(
Ni som använder cb digitala Äl test, kan man fortsätta använda samma om man har stickor kvar sen förra månaden? Eller är testet liksom förbrukat när det gett glad gubbe en gång?
Ni som använder cb digitala Äl test, kan man fortsätta använda samma om man har stickor kvar sen förra månaden? Eller är testet liksom förbrukat när det gett glad gubbe en gång?
Ta ett test då :) symtom för graviditet finns ju om hcg finns i urinen.
5 dagar :)
Japp! Här håller jag mig från att testa. Bim på fredag. Men har en känsla i kroppen som säger MENS.
Hoppas den är punktlig i så fall :)
Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4. 
Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4.