• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • vonlarsson

Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?

Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :(

• Det vackraste

Jag ser! Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)

vonlarsson skrev 2014-09-16 12:23:35 följande:

Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?

Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :(

• vonlarsson
    Det vackraste skrev 2014-09-16 12:37:57 följande:

Jag ser! smile1.gif Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)

Åh vad kul att du också ser! Blir knäpp på att inbilla mig och idag tyckte jag det var mer än inbillning. :)

Jag fick positivt på ÄL-test 25 och 26 augusti (dag 14 och 15 i cykel), sedan testade jag inget mer. Det är första påriktigt-försöket och testade bara med tester för att se när i min (annars väldigt regelbundna) cykel jag får positivt.

Vad ska jag tro? För länge sedan ÄL för att det svaga ev. pluset kommer bli bebis?

Eller är det möjligt att få första svaga pluset så sent?
  • Beth1
    sina86 skrev 2014-09-16 09:17:48 följande:

Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4. 

Jag ser något svagt Grattis!!
  • Beth1
    SecretlyMe skrev 2014-09-16 08:10:53 följande:

Ja man inbillar sig så mycket pga längtan, jag har varit skengravid hundra ggr :p Att du mår bra och inte känner skillnad kan bero på en grav det med, ingen grav är den andra lik :)

Hoppas hoppas tyckte jag kände ett nyp förut som skulle kunnat varit ett ägg som fäste! Garanterat magen som spökar hehe!
  • sina86
    Det vackraste skrev 2014-09-16 12:08:13 följande:
    Grattis! :)

Har ni kört på som vanligt själva i 1,5 år eller fått nån beh?

Tack Glad Fast jag vågar nästan inte tro på det.

Vi har kört på själva i 1,5 år. Eller jag slutade med p-piller för 1,5 år sen ungefär för att vi ville ha barn. Det tog ett tag innan jag fick tillbaka min mens och sen har den varit väldigt oregelbunden tills för några månader sen så det har varit väldigt svårt att pricka rätt. Nu när jag fick ÄL sa vi att vi gör ett försök till sen söker vi hjälp, men förhoppningsvis så slipper vi ju det nu Glad

• sina86
    Beth1 skrev 2014-09-16 12:46:14 följande:
    Jag ser något svagt Grattis!!
    Tack! Gör ett till test imorgon och hoppas på att det är starkare Glad
  • mrssol

Beth1 har du några symtom? Jag har idag börjat känna mig jättetrött och lite molande värk...känns som om jag ska ha mens :-/

• Beth1
    sina86 skrev 2014-09-16 12:49:53 följande:
    Tack! Gör ett till test imorgon och hoppas på att det är starkare Glad
    Håller tummarna Det kommer säkerligen bli starkare det där!!
Svar på tråden BIM September 2014