BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?
Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :( 
Jag ser!
Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)
Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?
Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :(
Jag ser!
Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)
Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4.
Ja man inbillar sig så mycket pga längtan, jag har varit skengravid hundra ggr :p Att du mår bra och inte känner skillnad kan bero på en grav det med, ingen grav är den andra lik :)
Tack
Fast jag vågar nästan inte tro på det.
Vi har kört på själva i 1,5 år. Eller jag slutade med p-piller för 1,5 år sen ungefär för att vi ville ha barn. Det tog ett tag innan jag fick tillbaka min mens och sen har den varit väldigt oregelbunden tills för några månader sen så det har varit väldigt svårt att pricka rätt. Nu när jag fick ÄL sa vi att vi gör ett försök till sen söker vi hjälp, men förhoppningsvis så slipper vi ju det nu 
Det är ett streck sina86!
Beth1 har du några symtom? Jag har idag börjat känna mig jättetrött och lite molande värk...känns som om jag ska ha mens :-/