• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • sina86
    Beth1 skrev 2014-09-16 12:59:21 följande:
    Håller tummarna Det kommer säkerligen bli starkare det där!!
    Tack! Hoppas du får ett plus snart du med Glad
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 12:51:25 följande:

Beth1 har du några symtom? Jag har idag börjat känna mig jättetrött och lite molande värk...känns som om jag ska ha mens :-/

Nej inte ett enda betyder iofs ingenting för min del för sist kände jag inget första tiden förutom att magen var lite i olag. Idag har magen faktiskt varit lite knasig så det skulle väl kunna vara nåt... Vilken dag efter äl är du? molvärk är ju lurigt då det kan tyda på både mens och preg.
  • NILE90
    mrssol skrev 2014-09-16 11:57:11 följande:

Din beskrivning stämmer även på mig, jag är fortf frusen och lite trött... Så det kan nog va normalt, men som du säger, bra att kolla upp sina värden!

Fick precis svar om tid, 20 oktober först. I och med att vi flyttar veckan efter till en ny ort så ska jag försöka få tid där istället. Tror även det kan vara kortare kötider där. :) 
  • MiaIa90

Fick i går ett efterlängtat brev i från Gyn fick tid den 6okt:) dock så kan inte sambon följa med för han måste vara hemma med hundarna. Och sen så har jag bin den 30-1 runt där så kanske precis har avslutat mens eller har fortfarande då.

• mrssol

Jag är lite osäker när jag hade äl denna gången faktiskt, det är första försöket för oss och GUVETVIS så vill kroppen spela mig spratt! Men jag tror att jag är på äl+ 12 el så. Och du?

Beth1 skrev 2014-09-16 13:05:39 följande:

Nej inte ett enda betyder iofs ingenting för min del för sist kände jag inget första tiden förutom att magen var lite i olag. Idag har magen faktiskt varit lite knasig så det skulle väl kunna vara nåt... Vilken dag efter äl är du? molvärk är ju lurigt då det kan tyda på både mens och preg.

• Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 13:15:46 följande:

Jag är lite osäker när jag hade äl denna gången faktiskt, det är första försöket för oss och GUVETVIS så vill kroppen spela mig spratt! Men jag tror att jag är på äl+ 12 el så. Och du?

Bara äl+6 idag så har en bra bit kvar. Oj då har du ju BIM nu snart eller? Har du funderat på att testa nåt? Jag tänker smygstarta i helgen på äl+10 eller 11 men förväntar mig egentligen ingenting av det
  • Det vackraste
    vonlarsson skrev 2014-09-16 12:45:16 följande:

Åh vad kul att du också ser! Blir knäpp på att inbilla mig och idag tyckte jag det var mer än inbillning. :)

Jag fick positivt på ÄL-test 25 och 26 augusti (dag 14 och 15 i cykel), sedan testade jag inget mer. Det är första påriktigt-försöket och testade bara med tester för att se när i min (annars väldigt regelbundna) cykel jag får positivt.

Vad ska jag tro? För länge sedan ÄL för att det svaga ev. pluset kommer bli bebis?

Eller är det möjligt att få första svaga pluset så sent?

21 dgr sedan äl då idag :)

Ingen aning om det kan gå bra men ett ljusrosa strecl syns ju iaf
  • mrssol

Ja det är väl Bim snart. Jag har faktiskt tjuvtestat redan, men d var negativt...så dumt att testa så långt innan egentligen! Helgen låter bra att testa tycker jag, jag ska göra d igen på fre om inte mensen kommit... Hoppas på d bästa för oss visst har du barn sedan tidigare?

• vonlarsson
    Det vackraste skrev 2014-09-16 13:28:18 följande:
    21 dgr sedan äl då idag :)

Ingen aning om det kan gå bra men ett ljusrosa strecl syns ju iaf
    jag håller tummarna! :D

tack för svar :)
Svar på tråden BIM September 2014