• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 13:29:18 följande:

Ja det är väl Bim snart. Jag har faktiskt tjuvtestat redan, men d var negativt...så dumt att testa så långt innan egentligen! Helgen låter bra att testa tycker jag, jag ska göra d igen på fre om inte mensen kommit... Hoppas på d bästa för oss visst har du barn sedan tidigare?

Ja jag vet känns dumt men man är ju så nyfiken
    Jag har en liten tjej som fyller två i dec. Har du barn?

• Paulas mamma

Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.

• Beth1
    vonlarsson skrev 2014-09-16 13:35:50 följande:
    jag håller tummarna! :D

tack för svar :)
    Håller också tummarna för dig! Kan dock ingenting om hur tidigt man bör plussa för att det ska gå bra. Ägget kanske kan flyta omkring några fler dagar för vissa vilket gör att man plussar senare, eller så är du låghormonare?
  • Beth1
    Paulas mamma skrev 2014-09-16 14:04:16 följande:

Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.

Hoppas du hade sent! Vore ju inte konstigt efter ett missfall, då finns ju chansen i alla fall. Jag hade äl på dag 23 efter att jag slutat med mina piller i aug. Väntar nu på BIM!
  • mrssol

Ja.man är ju verkligen nyfiken! Jag har en 4-årig kille och en 2-årig tjej

Beth1 skrev 2014-09-16 14:00:00 följande:

Ja jag vet känns dumt men man är ju så nyfiken

Jag har en liten tjej som fyller två i dec. Har du barn?

• Pyret 85
    flugsvampis skrev 2014-09-16 07:23:32 följande:

Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.

beklagar! kram
  • Pyret 85

Jaha då kunde jag inte hålla mig längre från att testa.. Men det är ju sååå dumt att börja för tidigt. Visar ju ändå bara neg  

• Manelma
    Pyret 85 skrev 2014-09-16 14:34:09 följande:

Jaha då kunde jag inte hålla mig längre från att testa.. Men det är ju sååå dumt att börja för tidigt. Visar ju ändå bara neg  

Klarade du inte av att vänta? Jag försöker påminna mig själv att det sist med sonen inte visades något först på ÄL +10 så på ÄL +7 som jag är på idag är det alldeles för tidigt att testa helt klart. Men endå är man sjukt frestad. Som att det ska gå mycket tidigare denna gång. Kroppen tar ju på sig en vecka eller upp emot 9 dagar efter ÄL att ens se till att ägget borrar sig ner i livmodern. Så att testa innan är egentligen inte logiskt alls! :) Ändå har jag gjort det alla föregående månaderna. Men nu ska jag försöka kontrollera mig själv tills fredag eller lördag. 
  • Pyret 85
    Manelma skrev 2014-09-16 14:42:55 följande:
    Klarade du inte av att vänta? Jag försöker påminna mig själv att det sist med sonen inte visades något först på ÄL +10 så på ÄL +7 som jag är på idag är det alldeles för tidigt att testa helt klart. Men endå är man sjukt frestad. Som att det ska gå mycket tidigare denna gång. Kroppen tar ju på sig en vecka eller upp emot 9 dagar efter ÄL att ens se till att ägget borrar sig ner i livmodern. Så att testa innan är egentligen inte logiskt alls! :) Ändå har jag gjort det alla föregående månaderna. Men nu ska jag försöka kontrollera mig själv tills fredag eller lördag. 
    haha ja jag fick ju jäääättesvagt på ÄL+10 sist så varför jag börjar testa på ÄL+8 vet jag eg inte
    Nu SKA jag INTE testa förrän fredag.
  • Nelly88

Bim -6 idag. Sist plussade jag på bim -4. Hur tycker ni detta ser ut?

Inga symptom mer än molvärk. Liite smått illamående sen igår (mådde jättelilla första tre månaderna med första barnet, kräktes varje dag).
    O född 130127
Svar på tråden BIM September 2014