BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja det är väl Bim snart. Jag har faktiskt tjuvtestat redan, men d var negativt...så dumt att testa så långt innan egentligen! Helgen låter bra att testa tycker jag, jag ska göra d igen på fre om inte mensen kommit... Hoppas på d bästa för oss
visst har du barn sedan tidigare?
Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.
Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.
Ja.man är ju verkligen nyfiken! Jag har en 4-årig kille och en 2-årig tjej ![]()
Ja jag vet känns dumt men man är ju så nyfiken
Jag har en liten tjej som fyller två i dec. Har du barn?
Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.
Jaha då kunde jag inte hålla mig längre från att testa.. Men det är ju sååå dumt att börja för tidigt. Visar ju ändå bara neg
Jaha då kunde jag inte hålla mig längre från att testa.. Men det är ju sååå dumt att börja för tidigt. Visar ju ändå bara neg