BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Säger samma :D Aldrig lyckats få mer än ett väääldigt svagt streck/skugga förrän bim-4 / äl+11 och inte kunnat vara säker förrän dagen efter. Grattis iaf! ![]()
Ser väldigt positivt ut GRATTIS! Men redan på -6? När hade du äl då?
Vill fråga er om råd tjejer! Jag och min partner kör ju på SMEP metoden, vilket innebär sex varannan dag fram till ägglossning och därefter tre dagar i rad. Vi fick till det 9:e, 11;e och 13:e, men igår var jag tvungen att lägga mig tidigt medan han jobbade sent så vi missade varandra helt.
Vad tycker ni bästa lösningen är nu?
Min beräknade ÄL sker den 19:e enligt min app. Alltså har vi följande dagar kvar: tis 16, ons 17, tors 18 och sedan på fredag beräknad ÄL.
Antingen har vi sex idag istället och kör på som vanligt även dagen efter. Då blir det sex tis, ons, fre, lör, sön.
Eller så hoppar vi idag och kör ons, fre, lör sön.
Eller så kör vi ons, tor, fre, lör, sön.
Har bara två ÄL test kvar, och de har aldrig gett mig bra utslag
Så vet inte om jag ska köpa nya eller strunta i det. Tänker bara att om jag inte tar test, eller får slut och stegringen händer på Torsdag (för ett släppt ägg på fredag) så borde vi väl ha sex på torsdagen också?
Vad hade ni gjort?
Finns det egentligen någon särskilt anledning (förutsatt att man kanske inte vill såklart) till att inte ha sex varje dag? Minskar det chanserna på något vis? Har läst typ ju oftare desto bättre för att då är spermierna pigga och fräscha typ? Finns det nackdelar med att ha sex varje dag?
Hade min senaste mens den 28:de aug.
Enligt min M-app skulle jag haft ÄL den 11:te men fick sådant ÄL-sekret i lördags den 12:te, idag kände jag hur det stack till 2 gånger i nedre delen av magen. Vad kan det varit då? Känner hur det moler till och från nu, det kan väl inte vara att jag fortfarande har ägglossning?:/
Hej tjejer!
På BIM-5 idag och ett negativt gravtest, tänkte testa imorgon med morgonurin också :)
Finns det egentligen någon särskilt anledning (förutsatt att man kanske inte vill såklart) till att inte ha sex varje dag? Minskar det chanserna på något vis? Har läst typ ju oftare desto bättre för att då är spermierna pigga och fräscha typ? Finns det nackdelar med att ha sex varje dag?
Hade min senaste mens den 28:de aug.
Enligt min M-app skulle jag haft ÄL den 11:te men fick sådant ÄL-sekret i lördags den 12:te, idag kände jag hur det stack till 2 gånger i nedre delen av magen. Vad kan det varit då? Känner hur det moler till och från nu, det kan väl inte vara att jag fortfarande har ägglossning?:/
Vill fråga er om råd tjejer! Jag och min partner kör ju på SMEP metoden, vilket innebär sex varannan dag fram till ägglossning och därefter tre dagar i rad. Vi fick till det 9:e, 11;e och 13:e, men igår var jag tvungen att lägga mig tidigt medan han jobbade sent så vi missade varandra helt.
Vad tycker ni bästa lösningen är nu?
Min beräknade ÄL sker den 19:e enligt min app. Alltså har vi följande dagar kvar: tis 16, ons 17, tors 18 och sedan på fredag beräknad ÄL.
Antingen har vi sex idag istället och kör på som vanligt även dagen efter. Då blir det sex tis, ons, fre, lör, sön.
Eller så hoppar vi idag och kör ons, fre, lör sön.
Eller så kör vi ons, tor, fre, lör, sön.
Har bara två ÄL test kvar, och de har aldrig gett mig bra utslag
Så vet inte om jag ska köpa nya eller strunta i det. Tänker bara att om jag inte tar test, eller får slut och stegringen händer på Torsdag (för ett släppt ägg på fredag) så borde vi väl ha sex på torsdagen också?
Vad hade ni gjort?
Bim +4.. Fick brun aktiga flytningar idag. Nån som vet vad det kan vara/bero på? Mensen brukar inte börja så. Men det kan ju såklart vara annorlunda den här gången