• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Nelly88 skrev 2014-09-16 15:01:17 följande:
    Bim -6 idag. Sist plussade jag på bim -4. Hur tycker ni detta ser ut?

Inga symptom mer än molvärk. Liite smått illamående sen igår (mådde jättelilla första tre månaderna med första barnet, kräktes varje dag).
    Ett fint plus!! Grattis!
  • sspp01

Jag kunde inte hålla mig så jag testade idag ändå! Dumma mig!! Givetvis var det negativt. Men det är ju tidigt än det vet jag.. är bara på äl+11. Även om jag någonstans inom mig visste att det förmodligen är negativt så blir man ju så nedstämd. Varför utsätter man sig för det ändå? :( är ju osäker på när bim är eftersom det var mf sist och vi körde på direkt. 

Men brösten fortsätter att svälla och jag har ont i ländryggen så jag har en gnutta hopp ändå. Graviditeten som var nu sist så enligt barnmorskan hade jag äl på dag 14, men plussade inte förens dag 33, alltså 19 dagar efter äl.. 

Vad tror ni?? kan jag hoppas ändå?? :(

• Paulas mamma

Jag hoppas på tidigt för det var tidigt vi hade sex :) dag 10 12 ovh 14

Beth1 skrev 2014-09-16 14:09:22 följande:

Hoppas du hade sent! Vore ju inte konstigt efter ett missfall, då finns ju chansen i alla fall. Jag hade äl på dag 23 efter att jag slutat med mina piller i aug. Väntar nu på BIM!

• Pyret 85
    sspp01 skrev 2014-09-16 15:06:25 följande:

Jag kunde inte hålla mig så jag testade idag ändå! Dumma mig!! Givetvis var det negativt. Men det är ju tidigt än det vet jag.. är bara på äl+11. Även om jag någonstans inom mig visste att det förmodligen är negativt så blir man ju så nedstämd. Varför utsätter man sig för det ändå? :( är ju osäker på när bim är eftersom det var mf sist och vi körde på direkt. 

Men brösten fortsätter att svälla och jag har ont i ländryggen så jag har en gnutta hopp ändå. Graviditeten som var nu sist så enligt barnmorskan hade jag äl på dag 14, men plussade inte förens dag 33, alltså 19 dagar efter äl.. 

Vad tror ni?? kan jag hoppas ändå?? :(

Håller tummarna för ett fint plus snart!
  • Pyret 85

Jag har träningsvärk i nedre delen av magen idag utan att ha tränat. Och så mår jag illa till och från.

• Paulas mamma

Låter lovande! Hoppas hoppas!

Pyret 85 skrev 2014-09-16 15:34:16 följande:

Jag har träningsvärk i nedre delen av magen idag utan att ha tränat. Och så mår jag illa till och från.

• Beth1
    Nelly88 skrev 2014-09-16 15:01:17 följande:
    Bim -6 idag. Sist plussade jag på bim -4. Hur tycker ni detta ser ut?

Inga symptom mer än molvärk. Liite smått illamående sen igår (mådde jättelilla första tre månaderna med första barnet, kräktes varje dag).
    Ser väldigt positivt ut GRATTIS! Men redan på -6? När hade du äl då?
  • Beth1
    Paulas mamma skrev 2014-09-16 15:29:03 följande:

Jag hoppas på tidigt för det var tidigt vi hade sex :) dag 10 12 ovh 14

Ah, ok! Ja man vet ju aldrig med kroppen
  • Det vackraste

Läste idag att ägget börjar implantera 6-12 dgr efter äl, så visst kan det vara helt neg före det trots graviditet. :)

• Nelly88
    Beth1 skrev 2014-09-16 15:53:18 följande:

Ser väldigt positivt ut GRATTIS! Men redan på -6? När hade du äl då?

Enligt min mens-app ÄL den 7/9, vilket också var den enda dagen denna månaden vi lyckades få till det eftersom vi var magsjuka den veckan (trodde det var kört då vi hade tänkt försöka några dagar innan ÄL). Tydligen inte, ÄL plus 9 idag isf ????
    O född 130127
Svar på tråden BIM September 2014