BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fortfarande ingen mens för min del är på bim+10, tog ett test igår o de va negativt
Vi har nog köpt hus mitt i allt barngörande
ska besiktas i slutet på den här veckan och det var ju inte helt billigt... Nästan 7000:- för en vanlig. Vill man kolla fukt i konstruktionen (när dom gör borrhål) går det på nästan 9000:- Vi är lite kluvna till vad vi ska ta. Är ingen källare på huset, utan platta på mark. Har ingen erfarenhet av husköp
Men det känns helt otroligt och spännandes! Inte drömhuset, men bättreän en tvåa högst upp utan hiss!
Tycker du ska testa dig :)
Vi har nog köpt hus mitt i allt barngörande
ska besiktas i slutet på den här veckan och det var ju inte helt billigt... Nästan 7000:- för en vanlig. Vill man kolla fukt i konstruktionen (när dom gör borrhål) går det på nästan 9000:- Vi är lite kluvna till vad vi ska ta. Är ingen källare på huset, utan platta på mark. Har ingen erfarenhet av husköp ![]()
Men det känns helt otroligt och spännandes! Inte drömhuset, men bättreän en tvåa högst upp utan hiss!
BIM+1 idag! Tänkte nog testa idag ![]()
Jag var hos ungdomsmottagningen eftersom jag är under tjugo och har inge pengar till gravtest och dom är ju gratis där! Men dom sa att det är för tidigt för att se (vilket är bullshit!) men fick en tid nästa vecka så hoppas mensen håller sig borta :)
Hallå.. ser att det blivit några plus i tråden, så kul:)
Nu är det ca 2 dagar kvar till bim och vaknade upp imorse över att jag drömt att jag fått en dotter, tror inte det tagit sig denna månad faktiskt. Jag tror att jag vill så mycket så jag känner efter för varenda grej som händer i kroppen, ren inbillning ..:) någon mer som har bim inom några dagar? Har ni några gravsymtom ?
NU kom mensen! "Bara" 17 dagar sent :P
Som tur är så håller min app koll på mina cykler, om de är oregelbundna så räknar den själv ut när ägglossningen bör äga rum. Har dock bara fått mens för andra gången nu sedan jag slutade med piller i juli, så det dröjer nog innan den stämmer ordentligt!
Men det är väl bara att köra på :)
Jag var hos ungdomsmottagningen eftersom jag är under tjugo och har inge pengar till gravtest och dom är ju gratis där! Men dom sa att det är för tidigt för att se (vilket är bullshit!) men fick en tid nästa vecka så hoppas mensen håller sig borta :)
Ja det går för långsamt :) är det erat första barn ni planerar eller har ni barn sedan innan ?
Jag har bim den 30/9, så några dagar till :) om dagarna kunde gå lite snabbare.. Haha!