• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • carolinheiner
    sanara88 skrev 2014-09-26 03:34:55 följande:

Nån som kan hjälpa! Har haft positiva äl-test i 2 dagar. Men inge älsekret? Är väldigt torr :/ är det någon mer som varit med om detta, minskar det chanserna att bli gravid? :/

Dom säger att har du fått pos äl test så ska man sluta testa.. Ja har aldrig märkt av någon äl sekret å ja e gravid :/
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-26 07:11:22 följande:

Har läst ikapp en del nu. 
    Grattis till er som plussat!!

Och jag tackar iaf för varningen om testlagrets tester. Det har ju uppenbart varit fel på vissa tester och jag uppskattar att någon har berättat det. Då kan man ju själv avgöra om man vill tro blint på testerna eller ta ett annat test också. Själv skulle jag verkligen inte vilja få ett falskt positivt kastat rätt upp i fejset! Så tack tjejer!

Nu är mensen äntligen över. Har haft ett par depp-dagar men nu är jag back on track!

Vad bra att de e bättre.. Alla har vi våra dåliga dagar ;)
  • Pyret 85

Secretlyme & NILE90: NU är det er tur! Jag hejar på er!!!

Såklart önskar jag alla i tråden ett plus!!

• heyorange

Ja läste också det om dateringen på stickorna, ska kolla vad det står på mina...

Samma här! Ang depp-dagar...

• SecretlyMe

Du är för go, hoppas för dig denna omgång! <3

Pyret 85 skrev 2014-09-26 07:27:59 följande:

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 07:12:54 följande:

En till som har temp som svajar.. 37.0 igår och 37.3 idag. Tempade "för skojs skull" när jag upp inatt vid 3 för att gå på toa; 36.9. Nu vet jag inte alls vad som händer. Ja, ska kanske skita i den vid 3 men hur kunde den öka till 37.3 plötsligt??

Vågar knappt hoppas längre, frustrerad.

Hörde tidigare att det kan skilja 0.1-0.2 grader om man skulle få för sig att kliva upp från sängen. Så det kan ju vara därför? Märker själv att jag har högre temp om jag tar tempen senare än 05:00 eller om jag varit vaken en längre stund. 
    Innan man tar tempen ska man ha sovit i minst 3 timmar. Jag hade struntat i den vid 3, om det inte är din normala temptid? 
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-09-26 07:27:59 följande:

Taack! :)

Fast jag har typ noll symptom, har fått för mig att det är jag själv som inbillar mig att jag har lite ont där nere till och från. Kommer oftast när jag suttit ner en längre stund. Igår åkte vi bil hela kvällen och då kände jag en molande smärta där nere. Men säkert bara inbillning. 

Enda som sviktar är tempen och mitt humör. Herregud vad jag tycker synd om min sambo för hur jag betedde mig igår. 

• NILE90
    carolinheiner skrev 2014-09-26 07:17:35 följande:
    Dom säger att har du fått pos äl test så ska man sluta testa.. Ja har aldrig märkt av någon äl sekret å ja e gravid :/
    Gud vad skönt det var att höra att det faktiskt finns någon utan ÄL-sekret som är gravid :) 
    sanara88 skrev 2014-09-26 03:34:55 följande:

Nån som kan hjälpa! Har haft positiva äl-test i 2 dagar. Men inge älsekret? Är väldigt torr :/ är det någon mer som varit med om detta, minskar det chanserna att bli gravid? :/

Fick pos ÄL-test tors-lör förra veckan men tempen visar en tydlig ÄL på fredagen så jag litar mer på den nu än på ÄL-testerna. :P 
  • Zora

Negativt på digitala Äl test imorse, men starkare än igår om man kikar på strecken. Misstänker att det blir pos imorgonbitti

Men när ska vi mysa för bästa effekt? Förra månaden kom Äl samma dag som det positiva testet, mös på morgonen, Äl smärta på eftermiddagen (även tempen bekräftade Äl den dagen) och det räckte ju inte..

Nu mös vi igårkväll och jag är rädd att det blir försent om vi myser imorgon kväll, dvs kör varannan dag om nu Äl kommer imorgon under dagen. Tyvärr brukar sambon vara svår att få igång flera dagar i rad (eller rättare sagt han har svårt att avsluta) så lyckas vi få till det idag också så tror jag imorgon kan bli svårt.. Samtidigt är det ju inte säkert Äl kommer imorgon. Den kan ju lika gärna vara på söndag egentligen. Kan det inte stå på de digiala exakt hur många timmar det är till Äl

• Zora

Grattis till er som fått plus sedan senast jag var inne! Har inte haft tid att läsa så mycket då vi är mitt uppe i husköp

Svar på tråden BIM September 2014