• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Glad gubbe på cb i fredags men fortf ingen höjning på tempen. Vafan är de som händer? Blir så ledsen.

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 09:32:52 följande:

36.6, mensdippen och negativt test. Aja :)

Skiiit! Även fast jag är jätteledsen för din skull är jag glad att vi fortsätter kämpa tillsammans. :) Nästa gång plussar vi! 

Du borde väl hinna med en till nu i oktober? 

• NILE90
    eagle87 skrev 2014-09-30 09:49:51 följande:

Glad gubbe på cb i fredags men fortf ingen höjning på tempen. Vafan är de som händer? Blir så ledsen.

Visar stjärnorna där uppe när du borde ha ÄL enligt tidigare statistik? 

Du kanske får glad gubbe då också? :) 

• Malinbarre
    Eeeel skrev 2014-09-30 09:16:08 följande:

God morgon! Jag känner definitivt igen mig i det där med molvärk och ilningar i ljumskarna. Tröttheten kan jag nog inte ta det på, tisdag morgon brukar jag vara allt annat än pigg ;) jag har en sur och märklig smak i munnen som kommer och går. Mina bröst bränner lite. Känns intr jätteömt men extra varmt och lite som träningsvärk. När ska du testa?

Spännande :D jag har börjar test haha, fick imorse ett pluss, dock! så litar jag inte på det för testet betedde sig inte normalt :( jätte konstigt test! Testet är från baby or not. Själv?
  • SecretlyMe

Tack söta du :)

Ja. Äl infaller som det verkar dag 17 eller 19 i mina cykler. Nästa bim blir 29 eller 31 oktober :) Men byter inte bim före mensen är här ;)

Kör inga älstickor denna omgång. Tänker inte hålla koll på temp och inte sekret. Det tar på mig psykiskt. Jag har bestämt mig för att njuta av det vi redan har och att man inte kan leva livet med att oroa sig för fel hela tiden. Snittet är ju ändå 7-9 månader. Det kommer.. :)

Fortsätter dock med folsyra, ska komma igång och träna denna vecka igen för förra veckan var jag så orkeslös med mensvärk så ville hon inte haha :p

Har du någon "ny strategi"?

NILE90 skrev 2014-09-30 10:00:34 följande:

Skiiit! Även fast jag är jätteledsen för din skull är jag glad att vi fortsätter kämpa tillsammans. :) Nästa gång plussar vi! 

Du borde väl hinna med en till nu i oktober? 

• SecretlyMe

In med bild :)

Malinbarre skrev 2014-09-30 10:08:04 följande:

Vill någon analysera ett konstigt grav-test?

• SecretlyMe

Ville inte * vet inte var ordet "hon" kom ifrån :s

SecretlyMe skrev 2014-09-30 10:14:50 följande:

Ja. Äl infaller som det verkar dag 17 eller 19 i mina cykler. Nästa bim blir 29 eller 31 oktober :) Men byter inte bim före mensen är här ;)

Kör inga älstickor denna omgång. Tänker inte hålla koll på temp och inte sekret. Det tar på mig psykiskt. Jag har bestämt mig för att njuta av det vi redan har och att man inte kan leva livet med att oroa sig för fel hela tiden. Snittet är ju ändå 7-9 månader. Det kommer.. :)

Fortsätter dock med folsyra, ska komma igång och träna denna vecka igen för förra veckan var jag så orkeslös med mensvärk så ville hon inte haha :p

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 10:14:50 följande:

Neej här byts inga BIM än inte ;) 

Jag vet inte om vi byter strategi nästa omgång. Tempa vill jag fortsätta med, men jag vet inte om jag ska använda ÄL-test eller inte. Det slutar nog med att vi kör på likadant som denna månad, sex heeeeeela veckan typ :) 

Har sån ångest över att jag inte tränat sen i somras. Fy bubblan. Gymkortet är spårlöst borta och energin finns inte på kvällarna. Men jag ska också försöka komma igång, en gång för alla. Det kanske sätter fokus på annat än bara barn :)
  • NILE90
    Malinbarre skrev 2014-09-30 10:08:04 följande:

Vill någon analysera ett konstigt grav-test?

Jaaa in med bild! :) 
Svar på tråden BIM September 2014