• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Tror det är fel på första testet. Billigatester mäter från 50mIu vad jag vet och cb från 25. Då borde cb visat nåt men icke. Är bara så jävla arg.

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-29 16:52:09 följande:

Tror det är fel på första testet. Billigatester mäter från 50mIu vad jag vet och cb från 25. Då borde cb visat nåt men icke. Är bara så jävla arg.

Kan ju mycket väl vara fel på cb också..tror stenhårt på att du är gravid. :)

Jag känner mig så ogravid som man bara kan vara...men har ändå fått något infall om att jag ska testa mig nu när jag kommer hem, bara för att bekräfta att min mens kommer snart.
  • hannap90

Bim imorgon. Har en stark känsla att mensen kommer:( får bli nya tag och kanske testa sig utav ägglossningstester. Vilka är bäst isåfall?

• SRMmamma87

Tokblankt med testlagrets test idag (ÄL+9 och BIM-1) med em urin. Känns kört denna månad med då. Känner mig svullen så mensen kommer väl bär som helst

• SecretlyMe

Jadu, tror det är en tröst man gärna inbillar sig men tror faktiskt på att det är fel på billigatester med tanke på vilken nivå de mäter.

Känner mig lustig och konstig. Har idag haft yrsel och varit svimfärdig. Fått ligga i sängen sen jag slutade jobba. Trött och energilös, orkar ingenting. Tempen är stabil och mensvärken kommer och går, den är rejäl när den väl sätter igång; jag har haft det här sen 4 dagar efter ägglossning.

Okej, trist att höra.. Vi får väl hoppas på nästa månad båda två.

NILE90 skrev 2014-09-29 17:00:45 följande:

Jag känner mig så ogravid som man bara kan vara...men har ändå fått något infall om att jag ska testa mig nu när jag kommer hem, bara för att bekräfta att min mens kommer snart.

• hannap90
    SRMmamma87 skrev 2014-09-29 17:09:01 följande:

Tokblankt med testlagrets test idag (ÄL+9 och BIM-1) med em urin. Känns kört denna månad med då. Känner mig svullen så mensen kommer väl bär som helst smile4.gifsmile4.gif

Vi får hålla tummarna för oss nästa månad!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-29 17:00:45 följande:

SecretlyMe skrev 2014-09-29 17:09:59 följande:

Jadu, tror det är en tröst man gärna inbillar sig men tror faktiskt på att det är fel på billigatester med tanke på vilken nivå de mäter.

Känner mig lustig och konstig. Har idag haft yrsel och varit svimfärdig. Fått ligga i sängen sen jag slutade jobba. Trött och energilös, orkar ingenting. Tempen är stabil och mensvärken kommer och går, den är rejäl när den väl sätter igång; jag har haft det här sen 4 dagar efter ägglossning.

Okej, trist att höra.. Vi får väl hoppas på nästa månad båda två.

Jag tror att båda ni är gravida!!

• Eeeel

Jag har en mensvärkslikande känsla som kommer igår och ibland hugger det till på ena sidan. Har även en känsla av att magen spänner och drar, väldigt ytligt. Sedan ÄL har jag haft huvudvärk på en sida i taget och väldigt kort stund. Det sticker till och sen tonar av. Har också lite ömma bröst men inte något jätteont. Är på bim - 6 och tog negativt test imorse (bara för att jag är en värdelös väntare). Hoppas hoppas!

• Milie
    eagle87 skrev 2014-09-29 09:10:10 följande:

Hej hade pos äl test i fredags men fortf ingen temp höjning? Tror ni att ägget aldrig släppte?:(

Nu är jag inte någon som tempar men nog tror jag att du kan räkna det som att du haft ägglossning om du fått ett positivt ÄL-test. Sen kan man ju aldrig säga helt säkert oavsett test eller temperatur men så vitt du vet tycker jag du kan anta att du haft ägglossning.
Svar på tråden BIM September 2014