BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Skulle gärna vilja veta om ni som närmar er BIM har några symtom? :)
Jag läste att immunförsvaret blir sänkt/dåligt när man är gravid för att kroppen inte ska stöta ut bebisen. Jag blev ju så sjukt förkyld i lördags, från ingenstans. I torsdags hade jag ju en dipp med temp på 36,47 och i fredags en topp på 36,87 (idag 36,82).
Önsketänkande är ju att det var en implantationsdipp i tors, ägget fäst i fredags och immunförsvaret sänkt i lördags pga bebis. Haha. Hör ju hur sjukt det låter nu men man får väl hoppas :)
Oj vad många plus! Grattis alla!!
För den som är intresserad:

Har som sagt tagit bort tempen från lör och sön då jag tog de 1,5h senare än vanligt, men lördag skulle ha varit på 36,92 (står fel i tabellen ser jag nu) och söndag 37.00.
Jag har inte varit aktiv här i tråden på ett tag men har iaf bim i dagarna. Vet inte exakt när eftersom mensen blev oregelbunden när jag slutade med mina ppiller. Tycker det känns som att mensen är på väg el så inbillar jag mig. Sj?
Skulle gärna vilja veta om ni som närmar er BIM har några symtom? :)
Den som sitter vid dator får gärna skriva in resten av min information i listan också :)
5e barnet, andra försöket :)
Fick ett mycket svagt plus på billigatester imorse. Blankt med CB på eftermiddagen.
Fick ett mycket svagt plus på billigatester imorse. Blankt med CB på eftermiddagen.